• viktualia

Tolvan har gjort det igen....

... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!

Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!

*kram på er*

• Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....
  • MuffinsTönt

Nenne
    Jag trodde du bara har ögonen för den klonade varianten.

Ah,smart ide! Undrar om man kan be om en undersökning oxå.*moahaha*

När ska du tillbaka o tittar till pricken?

• nennesjuttioåtta
    Undersökning! Bra!!!

Vi ska inte kolla in pricken förrän vi vet om den behagat stanna och därefter vänta några veckor till jag är i v 7.
  • MuffinsTönt

Ååh, varför finns han inte på vår primärvård. *suuck*

Dejt-killen gör mig såå förvirrad. Hur kan man va två olika personer på msn o irl?

• nennesjuttioåtta

fortsätter ni på msn? Klickar det bara via fiber så kanske ni kan ha särboförhållande och cybersex. utan webkamera.

• MuffinsTönt

cybersex låter jobbigt.
    Vi pratar fortfarande ja. Han är verkligen toppen att uttrycka sig med skrift. Jag uppfattade lite av den personen irl men det var vissa stunder sådär. Tydligen vågade han inte va sig själv i lördags. Jaha.. det betyder.

Argh, det låter skitflummigt när man skriver det här. Vill ju inte gå in på för mkt detaljer. Japp,jag kan va hemligt av mig oxå.

• nennesjuttioåtta

mufinns
    hahahhah
    han var alltså skitnervös! Ja men ge det en dejt till efter ett tag så kanske du märker om det v e r k l i g e n inte klickar då, så gör de tju inte det, eller också ser du bortom skäggstubb och lp-skivor under armarna.

• MuffinsTönt

Nenne
    Jag funderar faktiskt på en andra chans. Hoppas verkligen han har vett att raka sig denna gången.

• MuffinsTönt

Anne
    Så sant så! Får se hur detta slutar... Vem vet, kanske det blir ngt av Nennes förslag.

• chenda86

Haha fan va ni är sköna! Jag har bara läst sista sidan här nu (36) men ni är ju underbara! Haha! Verkligen ett kompisgäng typ!

Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....