Tolvan har gjort det igen....
... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!
Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!
*kram på er*
... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!
Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!
*kram på er*
Nenne
Det "råkade" bli så.
Haha! Vet inte hur mkt detaljer ni vill ha men hade kunnat bli lite mer hångel om jag bara kunde luta mig fram bara. I detta fallet måste jag resa hela mig för att nå. Jag är lite för bekväm för dt, så det blev mest han som fick böja sig.
mufins
you go girl! Du får väl blunda! Och helt plötsligt så är han den sexigaste du någonsin mött och du fattar inte hur andra kan tycka han ser ut som skräphögen.
nenne
Tro mig,det gör jag. Blunda asså. Känns hemsk på nåt sätt att jag tycker han är typ ful men ändå vill hångla me honom. Haha!
Funderar lite på vart vi ska va nånstans nästa gång. Ska jag åka upp till honom då? Känns lite "farligt". Då menar jag vi kanske e hos honom o det ena leder till det andra. Oops, hur blev vi nakna?!?
Ja, det är en del av förvirringen med livet - att "snygghet" och sexuell attraktion INTE är samma sak. Vill du hångla med alla som är snygga? Förmodligen inte - en del är man nöjd med att titta på. Varför begränsa sig?
Anne
Ja,varför ska man begränsa sig? Som min vän sa, jag e 25 o singel. Ta chansen!
Precis!
Sen behöver du ju inte leva med honom eller skaffa barn med honom om du är tveksam - hångla är ju himlans ofarligt. *kanske*
Hehe! Japp, så himlans oskyldigt.
Att han e yngre gör saken extra rolig när man tänker efter. Haha!
mer hångel åt folket!
Vi ska ses igen på söndag. Återigen,vart ska vi vara? Vågar jag åker upp till honom? Vart ska vi ta vägen annars? Svåra beslut!
Idag har jag åkt till skövde. Det var en mysig picnic i sällskap av chatt-killen, ett gäng ankor o stora flockar av studenter i kostym/balklänning.
Lite småkul o sitta där o kommentera deras klädsel.
Sen gick vi och åt lite mat. Gick tillbaka till lägenheten. Började småprata för att gå över till mer hångel.
Det är sjukt hur man attraheras till en person...! Tur att jag hade bestämt att INTE ha sex denna gången. Annars skulle det kunna sluta hur som helst.
Just då ville jag verkligen göra det,ha sex med honom. Samtidigt så känns det lite tidigt. Jag menar för mig. Jag vet att en del har det redan på 1a dejten. Jag brukar inte göra det förrän båda har typ fallit för varran, är kära ni vet. Jag kan inte säga att jag är det i denna grabb. Ngt är det definitivt... men vette sjutton om det är "kär"...?!