• viktualia

Tolvan har gjort det igen....

... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!

Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!

*kram på er*

• Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....
  • nennesjuttioåtta

muffins
    Tulo mellan knäna! Låter som en bra början på något stort...? Ooooohhh vilken spännande sommar detta kan bli, uppdatera ofta! När ska ni ses igen?!?!

• MuffinsTönt

Nenne
    Oooh nu gör du mig nervös! Jag blir lite avtänd me tanken på pendlingen. Är inte van att sitta 1,5h timme på tåg sådär bara. Vi har inte bestämt när vi ska ses igen. Antagligen nästa helg. Midsommarn eller söndan där.

Fan,nu måste man förbereda en massa till nästa gång. Tex snygga till busken(!!) ny outfit under klänningen o vad mera...?

• MuffinsTönt

Tjejer,nu får ni hjälpa mig här... När börjar man ta ledigt från midsommar och när äter man sill o så? Det är denna helg va? Funderar starkt på att vara hos honom under midsommar. Känns som vi behöver lite sammanhängande tid tillsammans för att se om det är ngt. Svårt när det barar över dan. Är det för tidigt me det? Nu menar jag inte fira midsommar me hans släkt(det råkar va just då jag e ledig:?) utan umgås lite längre och sova över.

• nennesjuttioåtta

det är ju midsommarafton nu på fredag och midsommardagen på lördag. Om han är en riktig mas så är det stora firandet på middsommardagen men jag har förstått att man firar i övriga landet mest på fredagen. Så det beror väl på vad hans familj har för tradition och om han är traditionsbunden...?

• MuffinsTönt

Ok, tror inte han e så traditionell som umgås me släkten 24/7. Typ som grabben. Många här i götet firar på fredan tror jag. Om man är stresstålig så kan jag ju komma upp på fre em/kväll och åka lör kväll eller tidig sön morrn. Frågan e om man vågar slänga fram förslaget lagom nonchalant...

• nennesjuttioåtta

oki, vi firar ju båda dagarna eftersom det är Dalarnas nationaldag, typ. Och sånt bestäms ju låååångt i förväg vad som ska göras och var. Även om han inte firar med släkten så kanske han har andra planer, tänk om han i så fall vill ha med dig som sin... ja vad är du?

• MuffinsTönt

Haha! Bra fråga Nenne. Han är en jag dejtar. Inget mer. Sen vet jag inte va jag är för honom. Oxå en dejt hoppas jag. Ärligt talat så vet jag inte jag vill hänga me på ev kompisgäng o så. Jag vill inte ha me honom till mitt tjejgäng. Lite för tidigt för sånt tycker jag...

• nennesjuttioåtta

muffins
    det är ju det jag menar, han kanske redan har planer och vill du följa med då? men eftersom ni firar bara på fredagen i resten av landet så är ju lördagen/söndagen i så fall ledig för jufsjufs. Men det vet du ju inte förrän du frågat.

• MuffinsTönt

Ah, var det så du menar! Då är jag me! Vaddå jufsjufs? Jag tänker bara bada näck i ankdammen. *tittar oskuldfullt*

Fan,skickar iväg ett sms o frågar! Tur att han e snabb på att svara iaf. Fördel med dagens ungdomar. HAHA!

• MuffinsTönt

Aggrh! Kan man vilja en massa saker men samtidigt inte va seriös?

Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....