• Äldre 26 Mar 19:46
    66250 visningar
    475 svar
    475
    66250

    Tolvan har gjort det igen....

    ... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!

    Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!

    *kram på er*

  • Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....
  • Äldre 22 Jun 19:49
    nennesjuttioåtta skrev 2009-06-22 08:37:43 följande:
    kram muffins!!! grattis vickan!själv deppar jag över att mitt plus blev minus. Önskar jag var lika säker som du vickan att jag får en ny chans.
    Men NenneSkrutt..... Säker på att jag får en ny chans är jag inte... jag vågar INTE tro att det ska gå vägen den här gången... Däremot verkar jag ha lätt att bli gravid, men embryoeländet ska ju STANNA därinne också. Och det tror jag vad jag vill på....

    Under tiden skickar jag MEGAKRAMAR till dig, älskade vännen!!!
  • Äldre 22 Jun 20:08

    *kramar om både vickan o nenne o muffins*

  • Muffin­sTönt
    Äldre 22 Jun 23:18

    *gruppkraaaaam*

    Mormor är svagare o svagare... Vi trodde hon skulle försvinna igår, alla var förberedda. Hon klarade det. Nu får vi "börja om igen". Fy va plågsamt!!!

    Nenne
    Underverk har skett innan, det SKA ske IGEN!!!!! *drämmer till näven i bordet!*

  • Muffin­sTönt
    Äldre 22 Jun 23:21

    Just det, lite updatering om chatt-killen. Vi har sms konstant nu när jag har sååå tråkigt på jobbet. Idag berättade om mormorstillstånd. han blev

  • Muffin­sTönt
    Äldre 22 Jun 23:25

    oj...
    Han blev såå tagen(så som man kan bli via sms) att jag blev lite paff. Och han beklagade att han ska åka bort just nu. Även om han inte kan göra så mkt så kändes det bra att han bryr sig så.

    Apropå det... härom dan så tänkte jag på hur det skulle va,när det händer. Just då,saknade jag Grabben så mkt. Jag tänkte mig en person där hos mig, o han var den jag accossierade fram. Jag vet inte om det är "av gammal vana" eller om det är för att jag fortf har känslor för honom.... Knepigt!!

  • Muffin­sTönt
    Äldre 22 Jun 23:39

  • Äldre 23 Jun 05:19

    Vanans makt är stark, men det är heller inte konstigt om du fortfarande skulle ha nån sorts känslor för honom. Er separation tycks ju ha gått himla "bra" i betydelsen relativt smärtfritt ändå - men människor man vill ha i sitt liv, ja, den känslan försvinner ju inte bara om de inte (möjligen) gör bort sig big time.

  • nennes­juttio­åtta
    Äldre 23 Jun 08:41

    oj, insåg att mitt inlägg verkade lite väl bittert...

    Hur mår du idag Vickan? Hoppas, hoppas, hoppas pyret klänger kvar i några månader till, iaf till februari sen är det väl dags att släppa taget. Förstår att det inte bara är jubelrop eftersom ingenting är säkert på flera veckor men fasiken, tredje gången gillt är det ju!!

    Muffins
    aah jobbigt med mormor! Hoppas att hon snart får vila så ni får komma till ro. Och jag tycker inte alls det är konstigt att du tänker på Grabben då, det blir nog en naturlig instinkt även om det inte behöver betyda kärlek. Ni hade ju ändå en trygghet en gång i varandra. Låter också som att DenNye verkar vara en snäll prick.

    Anne
    du ställer inte allls fel frågor men jag har ju inte skrivit här vad som hände. Det blev missfall nästan direkt och det känns overkligt att jag ens var gravid.

  • Äldre 23 Jun 17:36

    o nenne! *kramar om*

  • Muffin­sTönt
    Äldre 23 Jun 19:40

    DenNye... *smakar på orden* Hehe,låter bra det!

  • Muffin­sTönt
    Äldre 26 Jun 11:55

    Hej tjejer! Tittar in snabbt bara. Mormor har gick bort igår kl 19.45. Hon öppnade ögon och tittade runt,tyvärr var det inte många som var där hos henne då. Jag och mina kusiner var i stan. Vi fick meddelandet när vi var på vagnen hem. Dem sa att hon gick bort fridfullt. Inga tecken på smärta eller nåt. Alla kom droppandes en timme senare. Vi satt vid sängen o bad ända tills dem kom och körde iväg till bårhuset. Det var helt ok att se henne ligga där o när dem tvättade henne o tog på nya kläder. Däremot var otroligt svårt att hålla tillbaka gråten när dem körde henne ut ur huset för att komma till bilen. På nåt sätt poletten då ner och man insåg att hon aldrig kommer tillbaka.

    Vi alla är ledsna men samtidigt är vi lättade och "glada" över att hon gick bort så fridfullt och kommer till ett bättre plats nu.

    Jag är lite ledsen över att jag inte var där hon när hon tittade efter oss. Däremot så har jag sagt hejdå till henne 2-3dagar innan när jag skulle gå till jobbet. Visste inte om jag skulle hinna hem... På så vis kändes det bra!!

    Jag meddelade grabben o det värmdes oerhört mkt att veta jag fortf har honom som stödpelare om det behövs.

    Nu är dt mesta återberättat. Nu diskuterar vi när vi ska ha begravningen. Jag återkommer!

  • Äldre 26 Jun 12:46

    *kramar om muffins*

    Det är hemskt, men lättnaden över att någon slipper lida är oxå viktig att räkna med.

  • nennes­juttio­åtta
    Äldre 26 Jun 13:35

    *kramar om muffins*

  • Äldre 26 Jun 17:28

    *kram till Muffins*

    jag vet ju tyvärr exakt hur det är......

  • Mrs B
    Äldre 26 Jun 18:41

    Stor kram till Muffins!!!!!!!

Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....