• viktualia

Tolvan har gjort det igen....

... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!

Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!

*kram på er*

• Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....
  • MuffinsTönt

haha!
    Jag har inte ens tänkt tanken så du kan ta det lugn Anne. Jag tror att det är själva tanken på att dejta igen som gör mig så himla nervös, inte enbart honom. Tror jag... sen visst har man lite ...hmm... förväntningar. Självklart ska jag inte göra dumma grejer. Om inte det visa sig att han e Legolas me kort hår. Då jäklar!

• nennesjuttioåtta

Muggles
    men hur länge har ni chattat? Han har ingen samling med dubbelyxor i garderoben eller källaren full av bilder på bröderna Sedin med utbrända ögon av cigarettglöd? Ändå bra att ni är på neutral mark! Inte för att jag tror han är farlig men man KAN ju faktiskt aldrig veta. Hey, inte meningen att skrämma upp (sa hon som förordade fingerpullning)...

• anne på grönkulla

Jag syftar inte på hångla utan mer på att på första daten med nån man inte träffat förut o inte på hemmaplan ska man hålla sig till att ses på offentlig plats o så. Verkar han bra så är det ju jättekul, men verkar han mysko, gå därifrån! Typ...

• MuffinsTönt

Hehe
    Jag vet att de lite av en risk me bortaplan. vi ska va i en park me massa ähum.. folk. Hoppas det e normal typ.

Nenne
    Jag vet inte va han har för samling hemma men han nämnde Harry Potter. Ska jag va orolig?

Ps. Det är muffin inte Muggles. (2a gången du gör dt )

• MuffinsTönt

Och sen har jag typ sagt till ALLA att jag ska på dejt. Ska be en kompis o ringa upp mig för att kolla läget.

Värsta sceneriot: Tänk om han e jättetråkigt eller det klickar inte alls. HUR ska jag ta mig därifrån?!? Jag ska jag ta o köpa en återbiljett tidigt för säkerhetensskull?

• anne på grönkulla

Det är nog inga som helst problem. Jag är helt för hångel mellan kåta vuxna som båda är med på det - men för att man också behåller huvudet påskruvat åt rätt håll.

• anne på grönkulla

Det låter som du är helt sorterad här muffins. Jag har som sagt inga synpunkter på om man hånglar på första daten (eller ens på den enda daten man har! - man måste inte vilja göra om det!) men man ska inte ge sig ut alldeles på hal is.

• Sister of the Night

Tjena brudar, var är ni någonstans?

• Sister of the Night

Oj, där var det ju nån i alla fall! Hej Anne! Nu är du säkert inte kvar här, men det är bra med mig. Jag hörde talas om trevliga tilldragelser i tråden av Vickan, det fick mig att inse att jag inte varit in här på alldeles för lång tid. Har inte läst igenom tråden, allt bra med er alla?

Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....