Tolvan har gjort det igen....
... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!
Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!
*kram på er*
... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!
Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!
*kram på er*
heeej tjejer!
Kul med lite action här en klämdag som denna.
Just det, jag sms henne (samma dag som jag fick hennes sms) att jag inte kan lova ngt eftersom jag har en dejt på G.
Har inte hört ngt från henne.
Nu har vi bestämt vart och när vi ska ses iaf. Vid tre tiden i Alingsås. Ingen av oss vill låta den andra åka "hela vägen", dvs Gbg -Skövde lr tvärtom. Jaha, får se va man kan hitta på i ALingsås. Annars får vi sitta på ett cafe o glo på varran.
Anne *viskar*
Är du en kändis?
Oj,va många gröna gubbar!
Anne
nähä vadå? Är det inte tjejen i filmen som skrivit brevet? Finns det fler Grönkullar?
Muffins
hahahah låter ju apmsigt med en dejt i Alingsås! Vad gör man där?? Det enda jag vet är att Lotta Engberg bor där för det läste jag i Kupé.
muffins
ni får väl hångla och fingerpulla varandra bakom tågstationen.
Japp jag har 1400 föräldralösa kusiner, alla tv-kändisar!
apropå konstiga dater (hur jag nu kom på det) - jag berättade väl om förra veckan? Jag berättade för vickan vet jag - men jag fick ett knasigt fyllesamtal från fel person!
vissa borde ha alkolås på mobilen!
hade jag varit han hade jag fortfarande haft ågren...
:-d:-d:-d ååh roligt! hahahhahahha!!
Åhhh! Hoppas du sparar sms för ev utpressning i framtiden.
Nenne
Haha, jag fick nån hint om det faktiskt!
ja, jag trodde personen ringde om nåt helt annat (vilket hade varit tippat) o så var det nåt helt annat "hej, jag är på krogen!" *himlar med ögonen* vilket var mer otippat - men himla komiskt. O jag gillar personen så det är inte det, men han borde verkligen INTE fylleringa mig...
hångel i alingsås låter ju däremot helt rätt - heja muffins!