• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • Fenixx

ja själv är princip allt klart i ens huvud.

just med färgtemat så kommer det gå i trycksakerna, våra kläder, näbbar, tärna/bestman, dekoration osv så allt får en helhet men inte så det blir föör överdrivet haha.

• MV85
    sarahkka76 skrev 2009-06-04 19:47:51 följande:
    MV85: för oss blir det att boka sånt samma år enligt frisören jag ev ska till. Man vill ändå ha det så nära som möjligt så att om man blir nöjd kan få samma person och inte ngn annan på själva dagen, eller om man blir missnöjd hinner byta till ngn annan.
    Alltså jag bokar bara den sallongen, sen vem av dem det faktiskt blir den dagen är inte så noga för mig... Men de hade sina bokningskalendrar för nästa sommar i november - december i år Hon frågade när vi ska gifta oss o rekommenderade att jag skulle ringa då för att vara säker på att få en tid rätt dag, eftersom det är precis efter en stor vigselhelg så det säkert kommer vara många som vill boka då
  • makupala

hej tjejer!
    har inte tittat in här på ett tag.. känns som om det varit mkt annat på gång.. planerar för fullt och håller just nu på att tänka över hur jag vill att min brudbukett ska se ut.. annars är mkt redan klart känns det som.. måste bara bestämma mig för en tårta sen också.. hihi..

missmijah: hur går det för er? inte så långt kvar tills vårt gemensamma datum nu!!

• Humlan66

Åhhh nu fick jag svar att dom tagit emot min mina mått och om 40 dagar ca så ska jag ha min klänning fy f*n va spännande - Antar att det är fler som är i väntans tider

men föressten .. vad 17 är det som händer med BT ?? sidan läggs ner stup i ett

• Fenixx

så spännande humlan!!

förresten, någon som kan fixa vårat 2010 nr7 sen nästa vecka? är ju snart dags för ny tråd. tänk vad vi skriver.

ett litet småroligt inlägg...när "2010 nr 9" skrivs så går vi in i 2010!!!! det ni.

• MissMijah
    makupala skrev 2009-06-04 20:34:50 följande:
    hej tjejer!har inte tittat in här på ett tag.. känns som om det varit mkt annat på gång.. planerar för fullt och håller just nu på att tänka över hur jag vill att min brudbukett ska se ut.. annars är mkt redan klart känns det som.. måste bara bestämma mig för en tårta sen också.. hihi.. missmijah: hur går det för er? inte så långt kvar tills vårt gemensamma datum nu!!
    jo det går bra för oss känns som vi mest har smågrejjer kvar nu. barnens kläder är väl en ganska stor sak, annars är det ´mest pyssel liksom.

snart dags för möte med både präst och festlokal. hur går det för er?
  • sunzhine

får man hoppa in här? Ska gifta mig sensommaren 2010, datum bestmmer vi vilken dag som helst...

• MissMijah
    sunzhine skrev 2009-06-05 16:02:49 följande:
    får man hoppa in här? Ska gifta mig sensommaren 2010, datum bestmmer vi vilken dag som helst...
    välkommen
  • MV85
    sunzhine skrev 2009-06-05 16:02:49 följande:
    Välkommen in
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6