Inlägg från: ElinPierre |Visa alla inlägg
  • ElinPierre

9 maj 2009 - brudar! del 2

Elsi- Jackan och skorna ser så läckra ut!

Så ni ska flytta ihop nu till bröllopet!? Sicken romantik!!

Anja- Er tårta låter helt sanslöst god.. Kladdkakebotten.. Slurp.. Hade inte ens kommit på tanken.. Jag som älskar kladdkaka...
    Men hur blir det när man ska ta tårtan.. Hur kladdig är kladdkakan liksom

Malmöbrud- Till dessert "brukar" man inte dricka kaffe. Det gör man ju så klart som man vill, men känns det som mycket kaffe skulle jag föreslå att inte ha det till efterrätten!

• ElinPierre

Hur har ni det med ångest tjejer? Min ångest börjar krypa tätt inpå, jag börjar tvivla på att jag verkligen gör rätt. Vill jag verkligen det här? Kommer jag att vara stark nog att vara 100 % mig själv i ett äktenskap? Är jag tillräckligt vuxen och "klar" för att gifta mig? Bråkar vi inte alldeles för mycket för att ge varandra löften?? USCH!

Självklart har jag hört talas om den ångest de flesta brudar verkar få, men TÄNK OM det inte är den vanliga ångesten. TÄNK OM det är på riktigt? Ska ringa en tjej som mådde otroligt dåligt några dagar innan.. Hon kanske kan lugna mig...

• ElinPierre

I morgon är det dags för svensexa Gissa om jag skulle vilja förvandlas till en fluga för ett dygn

Förut idag utbrast han_ "Börjar oroa mig för att det inte blir nåt, fattar inte när de ska hinna" Nej, du jobbar ju i morgon, men nästa helg är väl inget speciellt? Nej just ja, Valborg.. Dom kanske tar det efter bröllopet då? "Men det VILL JAG INTE. Dom har faktiskt haft ett helt år på sig, så jag tycker faktiskt dom borde fixa nåt"...

Vet inte om han fiskade efter att jag skulle avslöja något, eller om han verkligen är helt bortkollrad... Hoppas han inte märkte nåt på mig.. Vill inte vara den som kraschar planen.. Hoppas i alla fall att grabbarna får HUR KUL SOM HELST!

Själv ska jag åka med syster och hennes son, moster(tärnan) och hennes 3 barn och mamma till ett lite större badhus... Jag tar en tvilling, mamma en och moster sin stora kille .. hihi..

• ElinPierre

Anja- Himla skönt att du känner som jag.. Vill liksom inte vara ensam, för då känns det ju ännu läskigare... Ska prata med Pierre om det ikväll tror jag... Behöver lite manliga armar runt mig som säger att jag är knäpp

• ElinPierre

Bröllop på gång: GUD så härligt!! Är verkligen glad för din skull!!

Pierre var orolig att han inte skulle få nån svenxexa (sa jag det igår?) och jag försökte kollra bort honom lite.. Och lyckades tydligen ganska bra.. Han misstänkte inte ens att det skulle bli idag och blev alldeles till sig när min pappa och syrrans sambo kom och hämtade honom. Är glad för hans skull också, men skulle bra gärna vilja vara en fluga på väggen.. Är SÅÅÅÅ nyiken!!

• ElinPierre

Det är verkligen skönt att höra att det är fler som bråkar och tjafsar. I bland känns det inte sunt, och vi får oss inte att funka ihop.. Men egentligen gör vi nog det, men bara på ett sätt som inte riktigt känns hundra för mig.. Flummigt? Jo, jag fattade knappt själv vad jag menade..

Nu är det dags att åka och jobba istället för Pierre

• ElinPierre

MissiA- Så trist!!

2 VECKOR.. Känns verkligen overkligt-..Kan inte ens se framför mig hur kort tid två veckor egentligen är... shit!

• ElinPierre

Hade tänkt göra en massa imorgon... Det värsta är att när jag tänker så brukar det inte bli något gjort.. Har ju ett hem att ta hand om också

Har varit till mosters (tärnan nu igen ) familj idag, och vi har försökt kommit fram till hur jag ska ha håret. Vi gjorde framsteg, men jag är inte hundra nöjd än... Sen blir det ju skillnad när löshåret kommer i såklart..

Pierre hade i alla fall en underbar dag, men är idag helt slut.. Hehe.. Men det ska man väl vara!

Själv känner jag mig sliten och inte alls pepp på att jobba tisdag onsdag.. Men men, har man lovat så har man..

Skräckblandad längtan... Det känner jag just nu!

• ElinPierre

Anja- Vad ska ni ha för snacks?

• ElinPierre

Tindragull: Men fy så trist... Tyvärr är det nog enda sättet som dom andra säger- Prata med henne..

Hon är ju inte en bra toastmadam om hon inte försöker göra det bästa för er, och det är VERKLIGEN inte det bästa.. Borde man inte fatta sånt??

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2