Inlägg från: ElinPierre |Visa alla inlägg
  • ElinPierre

9 maj 2009 - brudar! del 2

Ujujuj.. Får ont i magen bara jag tänker på det!!!!
    Herre gud så nervös jag är...
    Speciellt efter gårdagens besvikelse för bruden här inne...

• ElinPierre

Har bestämt mig för att leta reda på en snygg kort klänning i så fall.. Typ på vila eller nåt... Borde ju finnas en hög med vita såhär nära studenten..
    Men så får vi ju inte tänka egentligen Klart dom passar och är helt underbara!

Tindragull skrev 2009-04-01 13:51:53 följande:
    Ja, hjälp ja! Det är verkligen ont om tid att jaga fatt på nåt annat om den inte är som den ska!
  • ElinPierre

Ikväll ska jag få se alla mina secret bilder!!!! Oooo så spännande!!

• ElinPierre

Pratade med DHL igen och som vi misstänkte tar det 2 extra dagar att få dem skickade hit (ut i urskogen...)...

MEN! Jag kom på en alldeles utmärkt ide om att hämta upp paketet på vägen till svärmor. Då skulle vi kanske kunna hämta det i Karlstad på fredag ändå!! Hoppas hoppas att det funkar!

Så jag ska komma ihåg att packa ner skorna och möjligen korsetten (vågar jag visa den för svärmor... ?) så kanske vi kan prova ändå.. Om jag orkar hålla mig en hel dag, för vi träffar inte henne förrän på lördag!

Ujuj vad det står KLÄNNING i pannan på mig just nu.. Knappt några andra bröllopstankar får rum

• ElinPierre

Har suttit och kollat mina secret foton nu!!! Skulle välja ut 20.. Det blev 40.. Men nu har jag bantat ner dom till 21... Är så JÄKLA NÖJD MED DEM!!!!!

• ElinPierre

Min har också behandlats i tullen.. Men i 15 minuter, så det känns ju inte som de borde gjort nåt.. .eller?? Jaja.. Det återstår och se.. Vi får väl åter hålla tummarna.. ;o)

Tindragull skrev 2009-04-02 09:31:37 följande:
    8:30 lämnade min klänning Malmö! Tyvärr har den bahndlats i tullen, så jag åker väl på att betala tull för den...
  • ElinPierre

Hallå på er!

Hämtade min klänning igår!! Har hunnit att prova den 2 gånger!! Är SÅ HIMLA NÖJD!

Först när jag skulle ta på den fanns det inte en chans att jag skulle få över den över baken, vi tog på den uppifrån och då gick den.. Helt underbar!!

Jag fick betala tull och moms!! Hela 117 kr..

Om jag fattade det rätt har Millys skrivit att värdet på paketet var 35 dollar.. hehe...

• ElinPierre

Tullen kom förresten som efterkrav!

• ElinPierre

Vad tråkigt... Vem var det?

elsi skrev 2009-04-08 09:46:30 följande:
    Ar lite ledsen, min solsist, en gammal kollega som ar en kandis som ville soooooooo garna sjunga for oss, (ah jag blev so paff stolt och glad...) har ett jobbb norrut och bara kan inte hitta ett satt att vara i stockholm kl 13 och hinna till "jobbet" kl 18.Sa synd, men pa ett satt sa underbart att han verkligen villeno ja..
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2