Naglar- Ja, du bör göra alla samtidigt.. De blir ju tjockare och får en annan form än dina egna! Vet inte om man kan göra bara en och en!?
Inga presenter till gästerna här, tycker att det är lite väl hysteri runt alla ska, måste och bör... Har dragit ner på en del som känns onödigt!
Lokalpiffningen är väl istort sett planerad, men jag har en ide om att sätta en jättefin fototapet (skogs motiv från rusta) med lite mellanrum mellan våderna. Men där är vi inte riktigt överrens, P tycker att det blir för krångligt, för mycket jobb och risk att det inte blir bra... Men jag ska nog kanske köra på det ändå, för jag är ÖVERTYGAD om att det blir hur bra som helst!!
Vill inte ens tänka på häftet.. Håller för ögonen när jag ser att ni skriver om era och att ni är så duktiga... Känner mig inte jätte pepp på att ens göra något..
Bröllop på gång skrev 2009-04-13 20:46:03 följande:
Jo, när man väl började kolla runt här på BT så fanns det ju huuur mycket roliga saker som helst att ha med i festhäftet så vi kunde inte sätta stopp... Men det var så roligt! Blev jättefint till slut, nu återstår lite finlir o ska försöka piffa till framsidan lite oxå... Nu över till naglar: när man gör tippar, brukar man göra på alla naglar samtidigt då, det borde väl bli snyggare?Har aldrig gjort det förut...Har nu hälten korta o hälften långa av mina naglar ungefär när jag har knäckt en efter en så jag vet inte riktigt hur jag ska göra... *suck*Har ni bestämt klart hur ni ska duka / pynta i lokalen?Har skjutit upp det men nu måste jag änna ta tag i det känner jag...Ska ni ge små presenter till era gäster, vad isåfall? (kommer ej ihåg om vi diskuterat detta tidigare men jag chansar... *minne guldfisk*) hihi