Inlägg från: ElinPierre |Visa alla inlägg
  • ElinPierre

9 maj 2009 - brudar! del 2

Hihi, men med bh går det bra! Och om man inte har bh- Sträck armarna över huvudet så ser det bättre ut..

Min underbara syster har redan skrivit våra placeringskort, är kass på att skriva!

soon and very soon skrev 2009-03-28 15:24:39 följande:

Elin vad fina!!!skulle aldrig kunna ligga ner på bilder då mina brön rammlar ner under armhålorna då.... snart kommer mannen hem från "svensexan" (han vägrar gå med på att det är det han är iväg på) han tycker att det är ju ett par polare som åker båt! jag tycker att det är en S6a endå!ska börja skriva placeringskorten, köpte 20 extra då jag misstänker att några ej kommer bli bra!
  • ElinPierre

Nån av er som vet hur många glas man beräknar på en BiB?

• ElinPierre

Välkommen! SKönt med en extra vecka! Skulle jag också vilja se!
    Ang. smilisar- kolla in min presentation så har jag skrivit en kom ihåg lista till mig själv där!!

Bröllop på gång skrev 2009-03-28 16:48:41 följande:

Hur gick det med spraytan?Har tänkt ge det till min kille i en liten "inför-vigseln-present"...Jag själv solar i solarium (även fast de kanske inte e bra för hälsan...) o inte snyggt om jag står där som en pepparkaka o han så där lite vårblek (han har inte så bra pigment o bli brun) Då undrar ju gästerna vad vi pysslat med egentligen... hihi...(E ny här på BT; hur gör man smilisar inne i inlägget?)
  • ElinPierre

Vill du att folk ska se ditt galleri måste du låsa upp det på något vis.. Har gjort det en gång men glömt hur man gjorde :S
    Skulle va spännande att få se buketten!

• ElinPierre

Vi kommer förmodligen ha 2 psalmer och 3 solosånger.
    psalm 357 plus 410. Vet inte vad dom heter men de har fin text!

Solo- Värmlandsvian (den är också in och ut musik), du är allt och fields of gold... Grinar direkt jag hör dem nu!!

• ElinPierre

Wiii!!! Min klänning är äntligen klar!! Någon som vet hur lång tid MillyBridals frakt tar? De skulle skicka klänningarna i morgon!

Har även fått nys om att en möhippa planeras... Trodde nog faktiskt att det kanske inte skulle bli nån, men nu är jag glad! Fick en fråga om jag ville ha med mamma- absolut sa jag, men med lite eftertanke fick min sambo ringa och säga att jag helst inte vill ha en massa sexfrågor och sånt om hon ska med.. Tycker sånt är SUPERjobbigt (när mamma är med alltså).

Hoppas på en mysig dag, men håller mina förväntningar ganska låga. Helst slipper jag pinsamheter, men kan gissa att det blir lite sånt också.

Vet även när svensexan blir av! GUD vad jag skulle vilja vara med och se det!!!
    Jag hoppas att han får världens roligaste dag!!

• ElinPierre

Ja.. jag längtar...
    Efter ALLT.. Hela grejen.. Ska det inte ta och bli våran dag nu? Eller två veckor innan skulle jag önska att det blev på ett nafs! För då blir det att fixa det allra sista, och gå på några behanldingar (fot och ansikte i alla fall!) och förhoppningsvis hinna njuta lite!!
    Villvillvillvill

• ElinPierre

Klart det blir fint väder! Och skulle det inte bli det- Så spelar det faktiskt inte så stor roll- foton blir bättre i regn har jag hört!

• ElinPierre

Du hade också beställt från Millys va?? SPÄNNANDE! Har du beställt från bild eller en modell de hade??
    Till mig sa de att de skulle skicka den i morgon. Jag skulle bli ÖVERLYCKLIG om den kom på fredag- då hinner den med till svärmor i helgen som får se, och premiärprova den på mig!!!

Tindragull skrev 2009-03-30 21:05:04 följande:
    Wohoooo! Våra klänningar skickades idag!!!!! Jiiiipie!!!!!!!Stage 2-6 gjordes klara samma dag!!!
  • ElinPierre

Jag beställde från foto- Maggie sotteros "Irina"- Superläcker!
    Har inte ens fått nån status på att det är skickat

Skulle verkligen döööö om den kommer innan fredag.. *håller en tumme så hårt jag bara kan*
    Jag köpte med en underkjol. bad om en så att det skulle se ut som på bilden Först ville de sy in den, men gillade inte den iden- tänk om det inte skulle se bra ut...
    Då är det lättare att köpa en ny, än att vara tvungen att sprätta loss den osv.. Hehe

Tindragull skrev 2009-03-30 23:28:41 följande:
    Japp! Jag har beställt från Millys till både mig och dottern. Samma klänning för övrigt, men tvärtom i färg.Valde en modell de hade, men bytte ut färgen på broderierna.Tänk om vi får dem på fredag??? Gissa hur lycklig jag blir då???Har du koll på din i trackingen? Där står det ju när de skickar den.Jag kommer ju trakassera DHL:s hemsida och hålla koll på min mer än lovligt denna veckan... Tog du en av Millys egna modeller eller fick du nåt annat uppsytt?Köpte du underkjol med?
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2