• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • snaily

Sluuuuuuta EA, jag blir ju så sugen på tårta! Dumlefluff! *dregel*

Fick utslag för LH-stegring på dag 28, så OM det blev nån ÄL borde det varit på dag 28-29 nånting.

Ok Telis, jag kanske överdrev liiiiiiiiite...

• Telis

Tusen tack för tipsen, EA! Det får bli dumlefluffen och hallon. Men ovanpå kör jag nog med vanlig grädde, om jag skulle försöka mig på marsipan eller sugarpaste så skulle det se ut som om någon satt sig på tårtan. Det finns gränser för vad jag klarar av i köket.

Snaily, när får ni hälsa på valpen för första gången? Glöm inte kameran vad ni än gör.

• snaily

Telis, vi ska åka och hälsa på kring Kristi Himmelsfärdshelgen, då är valpen drygt 4 veckor gammal. Ska definitivt ta med kameran, kamerOR kanske Vi har 42 mil att resa dit så det kräver ju lite planering, övernattning också tror jag det får bli nånstans.

• tågjäntan

Nästa gång ska jag skriva ner numret på inlägget och inte på sidan... (där jag skrev sist)
    Tack för tipsen om termosar och tid för värmning. I går köpte min man en sådan "ask" där man kan fördosera pulvret. Jag fick tips av det av en annan kompis oxå som tyckte att det fugnerade väldigt bra. Nu gäller det bara att komma i väg och hitta en termos. Men nu har mormor (min mamma alltså) kommit och ska vara här några dagar, så kanske vi kan få lite tid till det.
    Ffortsatt trevlig helg!

• tågjäntan

Förresten; börjar det inte bli dags att göra en ny tråd om jag räknat rätt...

• viktualia

AM - *vinkar påhejande*

Ego - begravningen gick väldigt bra även om jag grät rätt mycket. Talet gick strålande och det var många som sa att det var ett väldigt fint tal. Sen kollapsade jag nästan av trötthet...

Idag har delar av släkten samlats i mormors lägenhet och fördelat pinaler. Själv var jag inte sugen på så mycket... hm... två kassar med prylar och några småmöbler...

Landade här hemma för 1,5 h sedan. *pust*

• snaily

Tågjäntan, hej, tror du har rätt i att det snart är dags för ny tråd! Det lämnar jag gärna över åt nån av de välformulerade "gamlingarna" i tråden

• snaily

Vickan - vad skönt att begravningen och talet gick bra.

Natti natti säger jag nu.

• sweetstreet

AM!!!
    LYCKA TILL!!!!!

Jag tycker det är helt galet vad tiden gått snabbt! Tänka tt det redan är dags ändå!!!
    Tänker på dig!
    Kraaaaaam!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare