• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Mrs  B

Nenne
    Stort lycka till nu på onsdag!!!!
    Nu håller vi alla tummar och tår som vi kan.

Frejis
    Det kommer att gå bra denna gången!!!!
    Positiva tankar gäller......
    (och glömmer hur jag mådde)

• FruCicci

MrsB, say no more....

Lappis, kommer på brunschen!

Nu ska jag hämta Victor.

• Telemarkgrrl

Lappis, ja jag får väl se det som att ni bara hann boka lite före, vi hade ju iallafall bestämt oss lite innan er. Så en riktig härmapa var jag kanske inte den här gången.

• Ore

Cicci: En styrkekram tillbaka till dig, det verkar som att du verkligen behöver det... Hoppas att det löser sig på bästa sätt, vilket det nu kan vara?

MrsB: Det låter tungt. Kan du lägga in en ansökan om ledighet till maken, snarast. Komma iväg för dig själv litet (åtminstonde några timmar...) och ladda batterierna, jag tror du behöver det!

Frejis: Sällar mig till skaran som håller tummar och tår för att pyret stormtrivs i din livmoder!!! Förstår att du är orolig, och vet inte vad jag kan säga så jag skickar en stor kram till dig också, i brist på bättre uppmuntran!

• Mrs  B

Cicci
    Ja, då förstår jag.....
    Hade en rejäl diskussion med maken för några helger sedan då han tog en runda i Malmö efter jobbet.

• Lapinette

Telis - vi bokade Canazei efter ditt råd! Kanske är det bara så att vi har samma slags smak på resor?

• Mrs  B

Ore
    Du skulle bara veta mina planer framöver.......hahhahaha

Men tyvärr måste jag vänta tills hockeysäsongen är över, annars krävs barnvakt av någon annan.

• Telemarkgrrl

Lappis, ja så kan det ju vara förstås! Och att vi har samma jädrans problem med att bli på smällen (tänker då på alla besök på SH och IVF:er osv).

• Lapinette

Telis - Fast ni valde inte CvL!!! men vi hamnade hos samma läkare ändå (som jag ska skjuta när han är åter från Thailand ).

• fru AM

Hej alla!
    Jag kommer också på brunchen på söndag! Jag fogar mig snällt i var ni bestämmer att vi ska gå.

Har Livia hemma idag (39 graders feber) och har knappt hunnit läsa ikapp vad som händer för alla...

Tråkigt Ore med tanten
    Frejis, förstår din oro för missfall. Vilken vecka hände det i förra gången? Bra om du kan få VUL och bli lite lugnad.
    Cicci: skit med resan och sjuk Vicke och fulldryg make. Hoppas det ordnar sig till det bästa
    Lappis: Har du fått någon kontakt med CvL idag?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare