Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Jasminaa: Ja oh ja, mycket bättre med 4 än 20! Men brukar din kropp läka bra annars? Tänkte om du operatat dig tidigare, har nån piercing eller tatuering? :) Men jag tror ändå att det är ännu viktigare att inte röka efter operationen.
faanny: Jag vet faktiskt inte om min kropp läker bra när jag va lite yngre tog jag hål i öronen så blev det infekterat , sen tog jag hål igen fast i det andra örat och allt gick bra, jag har en tungpiercing som jag tog förra året och den läkte jättebra, man skulle inte röka där med men jag gjorde det iaf. , Jag kommer nog inte röka efter operationen då jag ändå bara ska sitta hemma för det mesta.
Jasminaa: Jag har också hål i tungan, men den måste du väl ta ut vid operationen?
Tungan läker skit bra :D Jag rökte och drack 1 timme efteråt, haha! Hoppas för ditt eget bästa att du inte orkar gå ut och röka ens, haha!
Faanny: Nej men ska sluta imorgon det är 4 dagar utan cigg då innan operationen det är bättre jag gör så än att fortsätta röka. Jaa jag får inte ha några smycken på, tungan läker snabbt det kanske blir så att jag inte kan sätta tillbaka det sen, för jag kommer nog inte orka sätta tillbaka piercingen direkt efter operationen.
snart ska jag kolla på dr 90210 på tv 400 kollar på det varje kväll, brukar vara tjejer där som ska fixa brösten och det är alltid intressant att kolla på :) såg en för några dagar sen som hade 1800 cc :O hon skulle förminka dom , brösten var enorma.
Jasminaa: Har du slutat idag? :) Jag läste om det där på internet, och vissa menade att man bara kunde ha det ute en timme, andra kunde ha i flera veckor. Men har du haft den länge? Ta inte igen, det gör svin ont :D jag har tagit två ggr.
Faanny: Nej jag tog 2 idag :( så jävla dålig är jag gud. ja får se hur det blir men om det läker igen tar jag inget nytt hål, vill nästan ta bort den. har redan bitit på den så att en jätteliten bit har gått bort från tanden
Jasminaa: Förstår att det är svårt! :( Nej, har du? Själv har man en läkstav, inte orkat bytt, bara haft det i två år, haha! Är du nervös nu då?
Faanny: en läkstav? är det en sån stav man fick precis när man gjorde det? Kanske inte bra att du inte bytt den för dom är rätt långa , det är inte bra för käken och tänderna
Jasminaa: JA, haha. Men de sa att jag hade väldigt tjock tunga, så jag kan inte ha en "normal" stav, men kanske inte heller en läkstav ;p Va? Vad händer då?