• Joseefiine

Bröstförstoring 14

Börjar med en ny tråd...

• Svar på tråden Bröstförstoring 14
  • Faanny

Jasminaa: Smart! :D Nej men vi får hoppas att du inte får feber bara. Men du känner dig väl inte sjuk nu?

Jadu.. Men sportbharna sitter ju väldigt tajt, det gör alla. För du kan väl inte ta en med större mått runt bröstkorgen, det blir väl fel? När ska du börja använda den, direkt efter operationen?

• Jasminaa

Faanny: Jag är bättre idag än vad jag va igår, nu nyser jag inte lika mycket och min näsa rinner inte så jag blir nog helt frisk innan operationen. Jag skulle börja använda sport bh direkt efter operationen, i 14 dagar. Det är vad sjuksköterskan sa när jag ringde dit men jag får nog använda den senare med men skulle använda den 14 dagar dag och natt.

Jag köpte ju 2 stycken, en som man ska trä över huvudet och en man knäpper där bak, tror jag kommer få använda den man knäpper där bak den första tiden för den man trä över huvudet kommer jag aldrig kunna få på mig när brösten gör ont.

• Faanny

Jasminaa: Hoppas du blir det, tråkigt att känna sig hängig :( Jag fick världens influensa för några veckor sen, tog mig inte upp ur sängen.. Ja okej. Du vet, Garbo? Hon med bloggen. Hon har ju haft "tortyrbh" på sig, men alla har väl olika.
    Det blir nog lite jobbigt i början att lyfta armarna & dra över den. Så knäppning är nog bättre :)

• Jasminaa

Faanny: Ja garbo har en tortyr bh, den såg verkligen inte skön ut första gången jag hör talas om en sån, den har ju byglar i sig det är ju det man inte skulle ha eller har jag fattat fel, man ska ju inte använda bygel bh på välldigt länge så brösten formar sig bra.

• Faanny

Jasminaa: Jag har ingen aning om den har det, såg bara att nån hade skrivit att man kunde dra åt axelbanden. Men det kanske är bygel i den. Lite konstigt att alla kirurger säger olika..

• Dixiet

platt88. tack:):)
    jag ligger bara på en a70-75 nu så dem är inte så stora nu..
    man måste ju få prova lite på op-dagen också hoppas jag..gulp..

• Dixiet

platt88. tack:):)
    jag ligger bara på en a70-75 nu så dem är inte så stora nu..
    man måste ju få prova lite på op-dagen också hoppas jag..gulp..

• platt88

Provade det med riset men..:S, de var för små för min kropp.

Hittade på nätet citadell-kliniken i Landskrona och det såg rätt bra ut - 38.000 sek
    - Ingår i operationskostnaden
    Övernattning, återbesök, narkos////Om man drabbas av kapsel försäkring blir man opererad för ett självkostnadspris på 3000 kr.

Det ända problemet är att det är så långt från Skellefteå måste bytta 3 gånger tåg fram till Landskrona.

Ni som har opererat sig redan/// tror ni jag klarar av att åka tåg tillbaks sj en dag efter operationen ???

• Jasminaa

platt88 jaha men då kanske du borde ta större än 400cc om det såg litet ut med riset. tycker det är konstigt att du tycker det är litet vi har lika stora kroppar jag och du och jag tycker 400 cc är jättestort

• platt88

Dixiet: A.. jag förstår sj så är jag sugen på att göra 500cc vågar inte ta 550cc.

Vart ska operera dig?
    Vad ska du ha för implantat?
    Hur mycket betalar du?

Kram/ Shqipe

Svar på tråden Bröstförstoring 14