• Joseefiine

Bröstförstoring 14

Börjar med en ny tråd...

• Svar på tråden Bröstförstoring 14
  • platt88

Hej!

Jag är knappt B kupa och vill ha D, ska på konsultation den 17/3 i Umeå på polarkliniken,läkarna är väldigt duktiga och det är 150 km from mitt bostad
    Har funderat på att göra gele hallon runda -
    Är lite orolig över storleken för de har från 225cc - 400cc...

Jag är 173 och väger 74kg, är rädd att 400cc kommer att se för små för mig/ vad tycker ni?

Ska jag leta efter en ny klinik där de har 450cc eller räcker det med 400cc?(Vill ändå ha de ganska stora eftersom jag inte är speciellt smal.

KRAM/ Shqipe :)

• Jasminaa

Faanny: Ja jag har inte blivit bättre iaf, ska ta det lugnt dom här dagarna gjorde det inte precis igår då jag festade och hade inte världens varmaste kläder på mig.

Jag köpte nu sport bh på på lindex 2 olika modeller. Runt om bröstkorgen passar dom men får verkligen brösten plats? Sport bhn kommer sitta jätte tajt över brösten ska den göra det för jag kollade på alla sport bhåar och alla var typ tajta. finns inte kupstorlek att kolla på bara måttet runt bröstkorgen.

• MulleNuh

Tänk att dom inte har större än 400cc av en anledning!

platt88 skrev 2009-02-07 18:27:13 följande:
    Hej! Jag är knappt B kupa och vill ha D, ska på konsultation den 17/3 i Umeå på polarkliniken,läkarna är väldigt duktiga och det är 150 km from mitt bostadHar funderat på att göra gele hallon runda -Är lite orolig över storleken för de har från 225cc - 400cc...Jag är 173 och väger 74kg, är rädd att 400cc kommer att se för små för mig/ vad tycker ni?Ska jag leta efter en ny klinik där de har 450cc eller räcker det med 400cc?(Vill ändå ha de ganska stora eftersom jag inte är speciellt smal.KRAM/ Shqipe :)
  • Jasminaa

Platt88: Jag och är ungefär lika stora och jag har med det problemet fast jag vill inte ha större än 400cc. Testa ris testet så ser du ungefär hur stora dina bröst blir med 400cc. Vet du hur man gör det eller har du gjort det redan?

• MulleNuh

vad är ristestet?

Jasminaa skrev 2009-02-07 21:07:26 följande:
    Platt88: Jag och är ungefär lika stora och jag har med det problemet fast jag vill inte ha större än 400cc. Testa ris testet så ser du ungefär hur stora dina bröst blir med 400cc. Vet du hur man gör det eller har du gjort det redan?
  • Jasminaa

MulleNuh: Ja det är sant en del kliniker vill att patienterna ska få så naturligt resultat som möjligt och för att det minskar chansen för komplikationer.

• Jasminaa

MulleNuh: om du ska ha 300cc implantat tar du då 3 dl ris i en nylonstrumpa och sen lägger du det i din bh och kollar hur stora du vill ha dem. men jag har läst att med ristestet ser brösten alltid större ut än efter operationen för att när man har riset i bh:n så putar det rakt ut mer än när implantatet sitter under musklen.

• Dixiet

jag är 173cm 67kg.. har valt till 550cc hos min kirurg.. men nu har jag gjort ristestet och de ser gigantiskt ut men om jag tar den strl mindre som jag fick välja var de ända ner till 350cc.. känns inte de lite konstigt att de ska vara ett så stort hopp?
    jag har sån beslutsångest hela tiden..ibland vill jag ha stoora sen tänker jag efter om jag verkligen vill vara ett par gående bröst. hehe.

kram

• platt88

Tack MulleNuh och Jasminaa!

Det sant de gör inga större storlek av nån anledning.
    Det där med ris låter spännande, ska prova det med 4dl ris:)

Förstår inte hur jag kan vara så platt min mamma -och alla kvinnor i familjen har fullt - D - kupa.:s

• platt88

Dixiet: 550cc det låter stort...

Jag skickar ett video som jag hittade på youtube med en tjej som gjorde 550cc , sen så beror lite på din nuvarande str.

Lycka till :)

-

-

Svar på tråden Bröstförstoring 14