Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Dixiet: När ska du op dig? Det blir 550cc eller-? :)
shakynose: härligt att det känns bra hoppas det blir så för mig med, vad hade du för bh storlek innan och nu efter?
den 23 feb:):).. så de är snart:D:D
Jag håller nog fast vid 550cc än så länge:) har fram till op-dagen att ändra mej, så de känns jätte bra..
de enda jag funderar på nu är om strleken kommer påverka min träning alldeles för mkt:/.. spenderar ändå många timmar i veckan på gymmet..:)
Dixiet: I början kanske tills du vänjer dig.
Du måste bäretta hur det går och hur det känns, sj har oxå börjat fundera på att göra 550cc /// Ville göra 400cc från början men idag träffade jag en tjej som hade gjort 400 och de var stora och fina,men jag vill nog ha mer :P
Kram
klart jag kan uppdatera hur de går:):)
kram
Har någon op sig i proformaclinic i Stockholm eller hört något om dr Michael Olenius? Hörde att de var bra...
platt88: inne på Plastikkirurgiforum finns det flera som har opererats av dr Olenius och är nöjda. gå in där och sök på honom så bör du få upp flera trådar. www.plastikkirurgiforum.se
tyvärr går det ju inte att skriva något själv eftersom admin har stängt av möjligheten att registrera sig, men det kan ju vara bra att bara läsa vad andra har skrivit oxå.
Har en liten fråga :) Är 80C en motsvarande 75D. Eller hur är det där, nån somn har kollen?