Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Garbo6: Joo jag lovar ska inte röka mer bara jag klarar en hel dag så tror jag det blir lättare. Jag tycker ockå det är synd att betala så mycklet och att allt ska gå fel pga rökningen men vi får hoppas att allt går bra :) snart är det dags, ska duscha ikväll med en sån svamp man fick med och imorgon på morgonen sne köra till öland :)
Jasmina: Det kommer att gå jättebra! Du kan väl skriva här sen hur det gick när du är hemma igen? Tänker på dig imorgon, kram!
Garbo6: Jag ska försöka skriva och berätta hur det gick så fort jag kan :)
Jasminaa: Jag håller tummarna för dig ;)
Bra skrivet shakynose! Kunde inte sagt det bättre själv :) Jag ÄLSKAR mina nya tuttar och skulle ALDRIG göra det ogjort! Det var värt varenda krona och all smärta (som inte var alls outhärdlig) många gånger om.
Jasminaa: Lycka till imorgon! Ska tänka på dig imorgon. Jag vet att det kommer gå bra :) Kram!
Tack så mycket allihop :D känns lite bättre nu och det kommer säkert att gå bra
Har fastnat för proforma clinic och varit i princip övertygad att det är där jag ska göra, hos Carl Johan Gustafsson. Men nu kollade jag på för & efter bilder på operationer han har utfört, visserligen var de flesta bilder tagna 2 veckor efter åt, men det såg inte särskilt bra ut. Där kan man verkligen snacka två bollar.. Jag är ute efter mer naturliga. Någon här som har någon erfarenhet av Calle eller Michael på prforma?
Väldigt tacksam för svar!
Okej nu e det dags, ska in i duschen nu sen om en timme åker jag iväg, har inte kunnat sova så mycket inatt 4 timmar blev det. Blir väl att jag opereras vid 10-11 tiden. supernervös nu kan inte fatta att det är här nu kommer inte ha mina små bröst längre jag tog kort på dom igår som minne haha.. puss och kram från mig