• EhR

Ska du gifta dig under 2009?

Vilket datum har ni bestämt er för och varför?

• Svar på tråden Ska du gifta dig under 2009?
  • Noxire

1/8, en lördag tyckte att det kändes bra

• jennyolinus

30/5 Pingstafton, för att den 6 Juni som vi bestämt först var upptaget..

• Rebellen75

Vi skulle gifta oss 9maj. Men har idag bokat om allt till den 19/9. Kändes jätte stressigt nu i veckan innan jag visste om jag kunde boka om allt som jag hade fixat. Men det var helt okej hos alla fick även flytta bokningsavg på lokalen till det nya datumet. Riktigt skönt.

• Sååå lurade

Haha, jag förlovade mig fredagen den 13 feb 2004 för jag tyckte det var så fåningt med alla hjärtans dag på lördagen... Att det blev den helgen berodde på att vi fick tag på en stuga i fjällen den helgen...

Maria2009 skrev 2009-01-22 18:53:49 följande:
    [citat]
    13/2, en fredag... Det hade blivit för fånigt att slå till den 14:e, vi är extremt oromantiska båda två.
    /citat]

Gifta mig ska jag göra på min 30års dag. den 18april...
  • Prazzen

22 augusti gifter vi oss då det är 777 dagar efter att vi förlovade oss den 7/7-07

• 27juni2009

vi gifter oss 27 juni, den 26 juni ä'r det 10 år sedan vi träffades o vi ville gifta oss i samband med det efetrsom 26e e en fredag passade 27e bättre

• MolsonCanadian

11 juli. Samma månad vi träffades. Jag har svårt för jämna tal så 4:e och 18:e gick bort. 11:e lät snyggare än 25:e och är närmare det datum vi först träffades.

• nightrose

Vi gifter oss den 12 september, på vår 7 års dag och 1 år efter att vi förlovade oss.

• 2009brud

Kul att se att det är fler som ska gifta sig den 4 juli! :)

För oss så blev det så för att vi firar 3 år den 5 juli å vi ville ha någorlunda samma datum!

Svar på tråden Ska du gifta dig under 2009?