Ska du gifta dig under 2009?
Vilket datum har ni bestämt er för och varför?
Vilket datum har ni bestämt er för och varför?
31/1 har vi valt. Nära nu! Det var ingen speciell anledning. Det var bara ett datum lagom långt fram för att hinna planera allt och min pappa som jobbar varannan helg var ledig.
Vi förlovade oss den 31/5, men det är för nära min m2b brors bröllop, så det känns inte kul :/ (vi kommer ha nästan samma gäster pga. stor släkt)
Funderade på 8/8 men då fyller min systers dotter år, vad tycker ni? Spelar det ngn roll?
Kan berätta att vi hade en JÄTTE stor förlovningsfest när vi förlovade oss så nu tänkte vi "bara" ha vigseln i kyrkan och endast tilltugg/alkohol/tårta på festen efteråt.
11 juli är vårt datum. Vi bokade först 4 juli men det visade sig att det krockade med ett annat evenemang så vi flyttade fram en vecka.
Vi gifter oss 31/12. Av många olika planeringsanledningar. En av dem är att det alltid kommer vara fest på vår bröllopsdag
Vi gifter oss 18 juli. Vi har egentligen ingen speciell anledning. Vi ville båda gifta oss i juli och då blev det bara 18:e av nån orsak...:)
Vi ska gifta oss 22:e augusti. Lite efter semestertiderna så där och sen lär det vara den solsäkraste helgen på västkusten de senate 50 åren, enligt smhi.
Hoppas det gäller det här året med då vi ska vigas utomhus.. =)
15/8 wohoo...
13 Juni.. Inte långt kvar!!!
Det blev ett bra datum eftersom vi gillar försommar. Men pingst gick bort och midsommar likaså, så därför blev det den 13 juni.
5 September valde vi.
2 dagar efter vår 10-årsdag!
25 juli därför att alla vi känner har gift sig i aug; m2b är lärare så vi ville ha på sommaren så att vi kan sticka iväg en vecka direkt efter. Sen tja tog vi det datum som var ledigt, kom sedan på att vi gifter oss på mormor och plastmorfars 40 åriga bröllopsdag så det känns kul.