• EhR

Ska du gifta dig under 2009?

Vilket datum har ni bestämt er för och varför?

• Svar på tråden Ska du gifta dig under 2009?
  • Teapot

Kommer faktiskt också att gifta oss på min mormors (och döda morfars) bröllopsdag! Hade vi ingen aning om när vi bestämde oss, men det känns lite roligt tycker vi också.

Heloise skrev 2009-01-22 14:54:24 följande:
    kom sedan på att vi gifter oss på mormor och plastmorfars 40 åriga bröllopsdag så det känns kul.
  • MimmiMama

Vi gifter oss den 18 juli .
    Anledningen är att vi förlovade oss den 18 juli för ett par år sedan samt att vi träffades den 18 fast en annan månad.

• thildamy

090909 ska vi gifta oss EN ONSDAG men allt funkar!!!

Valde det datumet pga datumet vi har nu varit tillsammans sen min födelsedag 23-1-1998 så vi kände att det var väl på tiden att gifta sig och barnen vill ju så klart att vi ska ha ett bröllop.

• Trulsa79

Vi gifter oss 9 Maj som är en lördag. 8 Maj, har vi varit tillsammans i 5 år, så vi tyckte den helgen passade bra.

• Daisy09

8 augusti så vi hinner vila upp oss, bli lite snyggt bruna och folk är tillbaka från semestern. Men vi har inte skickat ut inbjudningarna än, så händer något kan det flyttas någon vecka hit eller dit. Oj, klump i magen av att det blir definitivt när inbjudningarna är klara!

• litetbröllop09

3/3...
    ska gifta oss under fjällsemestern, o det var det roligaste datumet den veckan

• jojanna

4.2 valde det datumet utifrån bröllopsresan. Vi åker samma dag.

• Klöver dam

6 juni. Tyckte när jag var yngre att man får väl gifta sig den dagen då man inte firar nationaldagen på annat sätt. Nu har det blivit röd dag och det är ju ännu bättre! Alltid ledig på bröllopsdagen :)

• Maria2009

13/2, en fredag... Det hade blivit för fånigt att slå till den 14:e, vi är extremt oromantiska båda två.

Svar på tråden Ska du gifta dig under 2009?