någon annan som går på viktväktarna??
Någon annan som går. började precis (igår) ammar så jag får äta 29 points!!! Känns som jag aldrig kommer gå ner när jag får äta så många men jag skall prova! kram
Någon annan som går. började precis (igår) ammar så jag får äta 29 points!!! Känns som jag aldrig kommer gå ner när jag får äta så många men jag skall prova! kram
Det ÄR mycket. Tänk 14,5kg på 3,5 månad! Det är ju lite drygt 1kg i veckan plus att det var jul+nyår mitt i allt. Verkligen impad!
GladaEmma: platåer suger verkligen! :( men förr eller senare hamnar man ju på en sån... du får försöka göra nån drastisk förändring ett kort tag för att chocka kroppen lite :)
Vid havet: jo, jag vet... gick -3 kg under tre veckorna då det var jul och nyår... höll på att tappa hakan! trodde vågen var trasig!!
Bra beslut! Det funkar kanon bra och jag tycker inte det är det minsta jobbigt faktiskt (det är helt sant!). Både min sambo och jag är förvånade över hur lätt det varit/är och vi tycker maten är supergod.
Lycka till!
Platåer borde förbjudas!!
Absolut! Ska vi ta upp det på nästa möte och se om det går igenom?!
Vid havet skrev 2009-02-19 15:38:10 följande:
Hej. Här kommer lilla jag. Jag började på vv igår och i nuläget är jag 160 lång och väger 75 kg. Jag vill ner 11 kg till 64 kg, inför mitt stundande bröllop. Tyvärr så är tiden knapp, och snart måste jag mäta mig för att beställa en brudklänning från Kina. Så 11 kg på ca 2 månader. tror ni på det?
Kanske ska nämna att jag har gått ner redan 21 kg sen i april förra året...
håller med om att plattåer borde förbjudas har nämligen oxå haft det så här nu i två veckor... först -02, sen veckan efter +0,1... så väntar nu m spänning till det blir måndag igen.. nu MÅSTE det ju fan hända nåt snart igen, man blir ju så ledsen när man skött sig men inte visar nåt på vågen
Verkligen! Platåer kan ju tyvärr vara flera veckor =(
Ja det tycker jag. Vi kan väl skriva ihop en protestlista?