någon annan som går på viktväktarna??
Någon annan som går. började precis (igår) ammar så jag får äta 29 points!!! Känns som jag aldrig kommer gå ner när jag får äta så många men jag skall prova! kram
Någon annan som går. började precis (igår) ammar så jag får äta 29 points!!! Känns som jag aldrig kommer gå ner när jag får äta så många men jag skall prova! kram
*ler* när ska du dit då??? *smittar din våg*
OM jag går dit så blir det vid 18...
TACK förresten =)
Grattis! Gud så bra. -14,5 sen i november är fantastiskt!!
Snyggt jobbat
På lördag kommer jag sätta mina fötter för första gången i mitt liv på ett Viktväktarmöte sen ska jag bli månadsmedlem.
Nu jäklar har 20-25 kilo att gå ner till 29 augusti.
GladaEmma: det är klart att du ska gå dit!! det är när man inte vill gå dit som det behövs som mest! annars kan man fastna i den onda spiralen... gå dit och ta beskedet med glädje (om det har gått bra) eller se det som en sporre att ta i lite till (om det har gått sämre). jag håller tummarna för dig och hejjar på!!
Tack. Får se hur jag gör. Det är så jobbigt att ha gått upp =(
VidHavet: tack så mycket. det känns hur bra som helst. dock måste jag övertyga mig om att det ÄR mycket... då jag har så mycket kvar känns det så lite :( men jag vet ju att det är en hel del, trots det som är kvar!
GladaEmma: ja, det är jättejobbigt... för tre veckor sen hade jag gått upp 1,5 och det kändes inte alls bra... men det gjorde att jag blev lite "näe, nu jäklar" till gången efter och då hade jag gått ner massor istället :)
Jag verkar tyvärr ha nått en platå...ner 0,1 sen +-0 sen upp 0,1... Sjukt tråkigt. Har jag gått upp "mycket" denna vecka blir jag bara ledsen, samtidigt som jag ju vet att det isf har sin naturliga anledning... Får se hur jag gör, men tack för peppningen =)