• mattiasmarie

någon annan som går på viktväktarna??

Någon annan som går. började precis (igår) ammar så jag får äta 29 points!!! Känns som jag aldrig kommer gå ner när jag får äta så många men jag skall prova! kram

• Svar på tråden någon annan som går på viktväktarna??
  • josspossgirl1

runie. Har oxå haft en sån helg, baaaaaaaaaaara godis och skräp, men i morgon är det fanimej att ta mig i kragen igen och inte halka tillbaka i dessa banor.... Fy på oss

• runie

Nej nu blir det hårda bud tom fredag i alla fall då jag ska ha lite gäster. Skönt att höra att flera har syndat lite i helgen. Har gjort storkok på god soppa som räcker hela veckan. Supergod...Sen blir det en veg gourngryta oxå som bara innehåller 2,5 p så då har jag mat hela veckan. Kanske blir några kesoplåttar oxå. Men nu ska jag ta en lunchspinning tänkte jag.

• GladaEmma

Har oxå syndat i helgen så det blir en smal vecka nu. Hoppas på 0,4 på torsdag så att jag får nästa stjärna =)

• lillalyckan

Lyckas inte behålla motivationen längre än nån dag... ons,tors och lördag va dåliga dagar allihop... Dags för vägning på onsdag men jag tjuvvägde mig idag och de va +0.3! Men då har jag alltså två dagar på mig att tappa 3 hg, för det är bara veckovägningarna som räknas i min värld! Det kan gå! Det blir nässelte och adukibönor, mättande och sägs få igång ämnesomsättningen... *håller tummar och tår* Och på lördag ska vi ha inflyttningsfest och det kan ju sluta hur som helst... Men jag jobbar iaf alla andra nätter denna veckan och då är det lite lättare att uppföra sig tycker jag... Ledsen att jag ältar och gnäller men jag behövde skriva av mig frustrationen lite...

runie: Kanske lite recepttips? är ett big fan av qourn nämligen {#lang_emotions_wink}

• 27juni2009

oh just de e de efter 3 kg man får stjärna? jaha 0,9 imorgon då, nej de kommer de inte att bli, men roligt rä att min m2b oxå skall med o skriva in sig härligt!
    Syndade igår o komme rgör aidag oxå, min store påg fyller 6år idag så ja kan ju trösta mig me datt för 6 år sedan vägde jag så där 26kg mer än idag

• GladaEmma

Jepp efter varje 3 kg får man en stjärna. Hoppas på att klara av min fjärde på torsdag, men det känns inte alltför hoppfullt än så länge tyvärr =(

• Vid havet

Tillbaka i vardagen efter 1v i Sälen. Ska bli intressant att se vad som hänt m vikten på onsdag... Visserligen har vi åkt skidor i 6 dagar, men också fikat och ätit våfflor och drukit några öl etc. Får se vad det blir av det...

• Vid havet

Hur går det för er??

Vägde mig idag och det var +0,2, men det känns helt ok efter allt jag unnat mig i Sälen. Gäller att sluta unna sig nu igen bara :-O

• 27juni2009

ja ha ja de e nog int emeningen att jag skall gå ner i vikt + 0,6 igår okej jag smällde i mig nästan en liter dricka precis innan, smart....
    Men ändå ja ja jag har iallafall varit iväg o tränat vibrationsträning för andra gången idag, frå vara nöjd med det Men de där kläderna som jag lovat mig själv vid vissa kg de kan jag nog se mig om efter till sommaren

• GladaEmma

Nej nej nej 27juni2009. Ge inte upp! Alla har vi perioder då det inte händer något, men det är bara att stå ut - snart händer det något igen =) Heja heja

• runie

Håller med Emma ,det är bara att kämpa på :=) Själv har jag inte vågat ställa mig på vägen efter helgens alla godsaker. Får se om jag vågar i morgon.

• GladaEmma

Haha - samma här runie... Ska gå kl 16 imorgon *nervös*

• Svanboet

*Står vid sidlinjen och hejar febrilt*

Svar på tråden någon annan som går på viktväktarna??