någon annan som går på viktväktarna??
Någon annan som går. började precis (igår) ammar så jag får äta 29 points!!! Känns som jag aldrig kommer gå ner när jag får äta så många men jag skall prova! kram
Någon annan som går. började precis (igår) ammar så jag får äta 29 points!!! Känns som jag aldrig kommer gå ner när jag får äta så många men jag skall prova! kram
Nu har jag bestämt mig igen
alla ni här inne inspirerar verkligen och jag känner mig taggad att komma igång. Jag kommer inte gå iväg på möte riktigt än men nu ska jag lägga upp ordentliga menyer och följa dem. Ruta in min dag en aning och sen få det att fungera. Det kommer nog också påverka min godaste m2b lite, hoppas jag.
åh va glad jag är att denna tråd finns.. man får lite ny motivation när det känns tungt...
Hade gått ner 0,5 till idag, vilket är typ det jag brukar hamna på,f örutom sista veckan när jag låg still.... så nu känner jag att ja fått lite ny motivation igen.. hej och hå, fem och ett halvt kilo kvar till mål..... heja heja heja alla
Ja det är jättebra att det finns folk som motiverar och håller lite koll på en Man vill ju inte gärna komma hit och rapportera en viktuppgång - samtidigt som det är skönt att man får lite extra peppning när det händer.
Hoppas på en guldstjärna till nu på onsdag...!
Ååååh en stjärna till hade inte varit fel. Jag har 0,6 till min så det är ju inte omöjligt, men kanske inte heller helt troligt...
Lycka till Vid havet =)
Vid havet skrev 2009-02-23 16:03:36 följande:
Det är precis så jag gör, det blir inga möten men jag räknar hemma och väger mig själv hemma en gång i vecka och planerar maten, än så länge har det gått bra även om jag precis har börjat. Första vecka gick neråt iaf Och min käresta har blivit jättepåverkad, han frågar om allt han äter, "hur många points är detta?" Hur kul som helst
tycker att naturdiet pulverpåse är gott till mellanmål, och hoppas att det inte är FÖR mycket points i det, men nu till problemet, så har jag ingen aning om hur många points det är i dom? Nån som har lust att kolla, tänkte på er som är medlemar på internet kan ju kolla där på vvs hemsida!
Hittar inget tyvärr
Vid havet
vad konstigt, alla livsmedel brukar finnas med. Kan du kolla på nutrilette?
Om du kollar på dom hur mycket kalorier och hur mycket fett det är per 100g och sen hur stora portionsstorlekar det är så kan man kolla med en pointskalkylator...
Jag gjorde det. Fanns inte heller.
Jag har för mig att det finns med i butiksguiden, boken alltså.