• mattiasmarie

någon annan som går på viktväktarna??

Någon annan som går. började precis (igår) ammar så jag får äta 29 points!!! Känns som jag aldrig kommer gå ner när jag får äta så många men jag skall prova! kram

• Svar på tråden någon annan som går på viktväktarna??
  • GladaEmma

Ja precis. Ska synda lite i helgen, men sen blir det fullt ös nästa vecka igen! Det löser sig i längden =) Trevlig helg!

• lillalyckan

Har syndat två dagar i rad nu.. först en kompis som fyllde år så det blev trerätters på restaurang å igår fyllde älsklingen år så det blev TVÅ tårtor! Så det är bara att börja om idag! Ska ta med resterna av tårtan till jobbet ikväll, bättre de än att den står kvar hemma, vet ju vad som händer i så fall...

• runie

Själv har jag syndat i veckan så jag ska försöka vara duktig i helgen för nästa helg blir det mycket synda igen är jag rädd. Me nåja vi måste ju få leva lite emellanåt oxå :=) Föresten så fick jag låna kokböcker från viktväktarna. Gud vad mycket gott jag har ätit därifrån. Gör alltid middagar från dom böckerna på helgerna så hela familjen kan ta del av det. Känns inte ens jobbigt att banta då faktiskt :=)

• hujjedamejj

Låna böcker? de vill ja me =)

Imorrn ska jag ha kalas för mig själv, fyller år på tisdag och har gjort smörgåstårta som jag ska äta... ooops...
    Får se vad hur mkt jag går ner denna vecka...

• lillalyckan

Tänker inte väga mig på onsdag som de var tänkt... Har ätit tårta torsdag fredag och schlager godis+chips igår... Och det finns rester kvar så de kommer ju slinka ner ikväll... Suck hur svårt ska det vara att låta bli...? Nu har jag kokat massor av grönsakssoppa som jag ska försöka leva på närmsta dagarna, får se om det jämnar ut sig... suck...

• josspossgirl1

lillalyckan: här är en till som har verkligen MÖÖÖÖLAT i mig hela helgen.. kände att jag behövde det efter sju veckor.. fick nåt ryck i går morse och sen dess har det bara hoppat in saker i munnen på mig. I morgon är det vägning, får se hur mycket jag gått upp. Men TACK OCH LOV är det vägning i morgon så jag får mig en spark i röven och blir duktig igen. Men har haft bästa kompisen på besök m hennes barn i helgen, samt att ett av våra barn haft magsjuka, så jag har varit "värd" lite extra, dock har det blivit alldeles alldeles för mycket. Men som sagt imorgon är det back to reality igen

hoppas helgen varit bra för er alla

• hujjedamejj

Nja, har ätit smörgåstårta idag och chokladpudding! Mmmm... låter som att många har syndat i helgen!

• lillalyckan

josspossgirl1 skrev 2009-03-01 17:59:03 följande:
    lillalyckan: här är en till som har verkligen MÖÖÖÖLAT i mig hela helgen.. kände att jag behövde det efter sju veckor.. fick nåt ryck i går morse och sen dess har det bara hoppat in saker i munnen på mig. I morgon är det vägning, får se hur mycket jag gått upp. Men TACK OCH LOV är det vägning i morgon så jag får mig en spark i röven och blir duktig igen. Men har haft bästa kompisen på besök m hennes barn i helgen, samt att ett av våra barn haft magsjuka, så jag har varit "värd" lite extra, dock har det blivit alldeles alldeles för mycket. Men som sagt imorgon är det back to reality igen hoppas helgen varit bra för er alla

Det kanske du har rätt i, kanske bäst att vägas ändå, kan kanske behöva den där sparken i baken... Om inte annat har min kropp sparkat mig rejält idag... Fick nog en chock av allt onyttigt efter att ha varit så duktig så jag har mått jätteilla hela dagen, det är först nu som jag äter nåt på hela dagen... Vi har sagt att vi får ha en dag i månade som är onyttig så nu dröjer det ett tag tills nästa gång {#lang_emotions_wink}

hujjedamejj skrev 2009-03-01 20:10:08 följande:

Nja, har ätit smörgåstårta idag och chokladpudding! Mmmm... låter som att många har syndat i helgen!

Det är faktiskt en liten tröst, man kanske inte är ovanligt svag ändå, Bara helt normalt sugen på guldkant emellanåt {#lang_emotions_wink}
    Nu blir det nollsoppa!

• Anki82

Vilken tur att det inte är bara jag känns faktiskt lite bättre när man ser att andra syndat med. Åt McDonalds i lördags o sen rulla det på med små ätandet. men nu är det måndag igen så nya ryck gick 5km powerwalk igår så kanske har bränt lite iaf=). har inte vägning förrän på torsdag så hoppas jag kan jämna ut det nu under veckan.

• GladaEmma

Håller med dig Anki82. Tur man har några dagar till invägning nu så att man förhoppningsvis hinner ta igen helgens synder!

Svar på tråden någon annan som går på viktväktarna??