• SaraPayam

En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2

Hej igen tjejer

Finns det fler än jag som behöver gå ner i vikt?
    Jag vill gå ner i vikt för min egen skull, för at orka röra på mig mer och få mer energi och ork över till annat samt för att avlasta min rygg.
    Häng på med tips och trix - tillsammans kan vi ro varandra i land... Så vad säger ni, är ni med?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 18:36
    SaraPayam - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 18:46
    Gröna brudens - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 21:51
    ElinDLB - Nutrilett

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 11:32
    Andbeyond - Äter mindre portioner

Esonda - Äter hälsosamt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-14 09:35
    Tindragull - GI
    Berglinlingström - GI
    Bride in leather - Naturdiet & LCHF
    Primulakarlsson - Viktväktarna
    Lönnsjö - Viktväktarna
    Plummis83 - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-20 11:17
    Leeeloo - Äter "vanlig mat" & räknar kalorier
    Gyllenfru - Motionerar, äter mindre socker & nyttigare mat

• Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2
  • SaraPayam

Det är ju perfekt om du kan få den, för de kostar ju en del..
    Vad konstigt, jag tycker att det är lättare att ta tag i det här hemma än på gymmet, men fördelen med gymmet är ju att man kan träna lite styrka med

• gröna brudens

ja. det vore kalasbra. kommer ha en bit till närmsta gym sen så jag hoppas på det.
    ja, jag tycker oxå det. då kan man träna precis närsom helst.plus att man slipper träffa på folk när man ser ut som någon hällt en hink svett på en:)

• SaraPayam

Hahaha så sant som sagt
    Det är ju så pinsamt att träffa folk på gymet som känner en & så vill de börja prata mitt i alla, när man både är svettig & stinker svett...hmm ingen höjdare

• gröna brudens

hehe, ja det är ju inte precis ett drömläge. dom fattar tydlige inte att de inte är läge att snacka när man flåsar värre än en st. bernadshund som jagar en bil;)

SaraPayam skrev 2008-11-24 12:50:28 följande:
    Hahaha så sant som sagt Det är ju så pinsamt att träffa folk på gymet som känner en & så vill de börja prata mitt i alla, när man både är svettig & stinker svett...hmm ingen höjdare
  • SaraPayam

Hahahaha nä de verkar inte göra det

Hur går de med packningen? Är ni snart klara?

• MrsWindh

Vill bara heja på er alla här inne!
    Själv har jag nu lagt av med godis (mäst av nyttighetsjäl) och knaprar på morötter istället!

• SaraPayam
    MrsWindh skrev 2008-11-24 13:48:39 följande:
    Vill bara heja på er alla här inne! Själv har jag nu lagt av med godis (mäst av nyttighetsjäl) och knaprar på morötter istället!
    Vad duktig du är
    Du får gärna komma med olika tips & idéer, det kan vi andra behöva här inne för att hålla oss peppade
  • gröna brudens

ja, vi har packat det mesta som går. har lite kläder och köks prylar kvar som vi använder tills vi flyttar.
    våra katter har fällt väldigt mkt så jag ängnade en stor del av gårdagen till att "avhåra" lakan, kuddar m.m. har värsta träningsvärken idag så måste varit effektivt:)

SaraPayam skrev 2008-11-24 13:48:34 följande:
    Hahahaha nä de verkar inte göra det Hur går de med packningen? Är ni snart klara?
  • andbeyond

Hej, jag har "bara" 8kg kvar men har redan lyckats bli av med 10 sen i juni. Får jag vara med? :)

Mitt bästa tips är mindre portioner. Gör mer än man tror...

• SaraPayam

gröna brudens skrev 2008-11-25 11:05:17 följande:

ja, vi har packat det mesta som går. har lite kläder och köks prylar kvar som vi använder tills vi flyttar.våra katter har fällt väldigt mkt så jag ängnade en stor del av gårdagen till att "avhåra" lakan, kuddar m.m. har värsta träningsvärken idag så måste varit effektivt:)
    Hahaha det måste det verkligen vara Men vad skönt att ha så mycket färdigt

Tänkte jag skulle ställa mig på crosstrainern en sväng, känner mig så seg idag, så då kanske jag vaknar
Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2