• SaraPayam

En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2

Hej igen tjejer

Finns det fler än jag som behöver gå ner i vikt?
    Jag vill gå ner i vikt för min egen skull, för at orka röra på mig mer och få mer energi och ork över till annat samt för att avlasta min rygg.
    Häng på med tips och trix - tillsammans kan vi ro varandra i land... Så vad säger ni, är ni med?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 18:36
    SaraPayam - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 18:46
    Gröna brudens - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 21:51
    ElinDLB - Nutrilett

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 11:32
    Andbeyond - Äter mindre portioner

Esonda - Äter hälsosamt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-14 09:35
    Tindragull - GI
    Berglinlingström - GI
    Bride in leather - Naturdiet & LCHF
    Primulakarlsson - Viktväktarna
    Lönnsjö - Viktväktarna
    Plummis83 - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-20 11:17
    Leeeloo - Äter "vanlig mat" & räknar kalorier
    Gyllenfru - Motionerar, äter mindre socker & nyttigare mat

• Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2
  • Esonda

ja sen får ajg inte gå ner mer.. men mina favooritbyxer.. magen som är i vägen haha... nått mer än situps som kan hjälpa att få fast mage..

• SaraPayam

hmmm magen är ju ganska svår att träna tycker jag & framför allt hemma, så jag är med mottaglig för tips

Men vad kul Jag har inga favorit byxor, men får väl skaffa det sen när jag har nått mitt mål

• Esonda

just domma byxerna är svåra och få tag på med. Dom satt så galet bra och inga stuprör lite mer utsvängda. ååh äslakr dom hihi ^^

Kom på att mamma har ju en crosstrainer hemma som förmodligen inte används, men skulle jag ta hem den skule sambon skratta så han kissade på sig.

Så säger han att jag behöver inte träna. Suck... Fast det är ändå skönt att få höra att man ser bra ut ändå :)

• SaraPayam

Jo det måste man ju för höra & framför allt är det ju viktigt att man känner det själv

Men det är väl jättebra om hon har en där hemma, passa på att ta den, då slipper du ju lägga pengar på den

• Esonda

jag tror faktiskt jag ska göra det :P vi har ju plats iaf. (Det har inte hon)

Sen en sån vibrationsplatta är det verkligen bra??
    Har hört att man förstör lederna med de..

• gröna brudens

ja men det är klart att du ska låna den om du kan. det är jättesmidigt att ha hemma..spec nu när det är vinter.:D

vibrationsplatta, vad är det för något?

Esonda skrev 2008-11-25 17:37:19 följande:
    jag tror faktiskt jag ska göra det :P vi har ju plats iaf. (Det har inte hon) Sen en sån vibrationsplatta är det verkligen bra?? Har hört att man förstör lederna med de..
  • Esonda

det är typ en platta man står på som vibrerar och man kan ha olika starka vibrationer. ska se om jag hittar en bild på den...

• gröna brudens

okej. hade ingen aning om att det fanns sånt. förstår inte riktigt hur vibrationerna gör övningarna effektivare men funkar det så är det ju bra.:)
    om det inte har funnit sålänge så kanske man inte vet vad som händer med lederna.

Esonda skrev 2008-11-25 17:58:38 följande:
    www.vippon.com/vibrationsplatta-grand/product...Här är en länk, typ en sån har mamma..
  • Esonda

nhe, känns ändå som lite fejk, hur ska det vara effektivt att gå ner i vikt med hjälp av det?
    Att få lite magmuskler ja kanske för man spänner magen men känn ändå som en fejk.

Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2