• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • fru AM

Det värsta vi råkat ut för hittills är att Livia spankulerat omkring med glidmedelsflaskan och frenetiskt gnuggat sig på kinderna (låtsas att hon smörjer in sig med ansiktskräm)

• Liten med Mindre

Tjaaa - snart är lilla kålmasken i farozonen då. Får kanske flytta den från nedersta hyllan i sängbordet...

Härligt med shopping AM! Det kan höja vilket humör som helst!

• viktualia

fru AM skrev 2008-12-10 16:28:03 följande:

Det värsta vi råkat ut för hittills är att Livia spankulerat omkring med glidmedelsflaskan och frenetiskt gnuggat sig på kinderna (låtsas att hon smörjer in sig med ansiktskräm)
    *asgarv*

Själv - ska jag störta iväg på julfest strax.. vinkar bara förbi lite snabbt från jobbdatorn.. ingen regel utan undantag!!!
  • nennesjuttioåtta

HAHAHAHHA! Man förstår ju iofs varför de leksakerna lockar så, mina är både färgglada och har en rolig form (delfin, gullegull! eller rosa bollar som är nästan som kastanjetter)!

hej sweetie!!!!!

Vickan
    Nu får du lugna ner dig lite, vi vill inte ha någon utbränd Viktualia! Ta hand om dig tjejen!!!! och ha så kul på festen!!!

Lapinette
    * * GAH! Vågar inte sägga varken det ena eller andra. NU JÄKLARNSS!"%#&%"¤(¤"!!!!

Själv, har jag varken ont i tuttar eller fryser. Har haft 36,8 flera dagar i rad men vet ju inte vad jag har annars eftersom jag har tagit tempen på så många olika tidpunkter (borde jag ju ha kunant räkna ut själv, grrrrrr) så antingen är det högt eller lågt. Jag har för mig att jag ligger ganska högt för jag är inte så feberkänslig (som maken är som är lågtempare, men det kanske har mer med kön att göra, hahahah). Så jag har ingen aning om när jag har BIM. Ganska skönt faktiskt!

• nennesjuttioåtta

joomenvisst, skulle vi inte köpa tapeter igår. Men var vi överens? ICKE! GAAAAAAAAAAAH! Men nu skulle maken dit igen och köpa de som jag ville ha (och nu är jag livrädd att det blir fel i alla fall, hahaha SATAN!!!!) och varför han gav med sig vet jag inte men han vill väl att vi ska sova i samma rum, vad vet jag.

• nennesjuttioåtta

EA
    Synnerligen taktlös vän, sånt där gör mig gnnnnnnnnnnnnhh!!! Vad är det med folk som helt plötsligt visar sin minst empatiska sida när det handlar om barnalstring?

• Lapinette

Så vad blir det för tapeter nennelainen?

• nennesjuttioåtta

enfärgat.

men en APSNYGG färgexplosion med blommor och hela helvetet från Designers guild i klädkammaren.

• Lapinette

Är det inte lite synd att ha den i klädkammaren? Eller låser ni in era gäster där?

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!