• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • nennesjuttioåtta

mina symptom
    vaknade av ont i magen imorse, men nu känns det bättre. Jag tycker inte det känns som mensvärk eller annat utan som jag skrev tidigare, som att man har hållit sig för länge från att kissa och fått ont i magen. Tuttarna är ömma men även idag är de lite pösigare. Frusen.

ajdå, här kommer han.

hej!

• Fru E

Ohhhh spännande Frejis och Lapinette!

Hur går det för dig Ore??

Fast jag är inte så bra på maskeradutstyrsel men jag kan ju alltid komma som smygläsare då ni inte vet hur jag ser ut i normala fall

• Fru E

Nenne du har ju jätte många symptom!!!!!!

Själv har jag inga vilket i så fall inte bådar så gott för min del eftersom vi ligger rätt lika Nenne

• Lapinette

EA - tänk om jag kunde lägga in min tempkurva här? Det blir så rörigt att försöka förklara i ord men sen jag börjat tempa har jag legat på 36,4 på dag 14 (vilket är idag) och då har även min mens kommit. Förra gången dippade även tempen på dag 13 vilket inte är ovanligt (enligt det jag läst) och gick ned till 36,5 för att liksom förvarna vad som komma skall.

• nennesjuttioåtta

EA&MJ
    fast luttrad som jag är så tror jag ingenting. Jag har alltid många symptom.

Lapinette
    Hur länge till ska du tempa innan du testar?

• nennesjuttioåtta

EA&MJ
    Och rent krasst så borde man inte känna något alls så här långt kvar till BIM. Så jag tror mer på dig! Om inte annat så är det bra att inte känna något för då hoppas man inte lika mycket, kanske.

• Lapinette

nenne - vi får väl se! Tempen sjunker säkert redan imorgon men jag ligger just nu aldeles för högt så jag är rädd att min akup kommer att sucka och säga "måste du göra IVF denna månad". Som sagt ... den som lever får se!

• Lapinette

nenne - det är väl inte så konstigt om du känner något redan nu för du väntar ju tvillingar!!!

• nennesjuttioåtta

kaninisen
    hahahha nu blir jag rädd.... :-s

• Fru E

Säger bara: "It aint over until the Red Lady sings!"

Tycker dock att tempmetoden borde vara relativt säker att lita på så håller tummarna!

Klart man hoppas varje månad men jag tar inte ut något i förskott utan försöker snarare vara lite pessimistisk så man kan bli ännu gladare sen

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!