• Astriden

Underbara Göteborgsfruar- Del 6

Vi träffades som brudar, följt varandra till fruar, blivit riktigt goda vänner & träffas vidare genom nya äventyr.

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Aybee 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2916681.html
    Tråd 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3041405.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6
  • MalinLars

Hej på er igen!!
    Hoppas att allt är bra med er allihop!

Grattis till er alla som har fått barn och till de som snart skall ha.

Själv är vi just nu på jakt efter hus och är på visningar lite titt som tätt.. Men vill gärna ha ett hus nu!! Är sååå sugen.. sugen på allt vad hus och bilda familj innebär!

Imorgon börjar jag arbeta igen.. har haft jullov sen 19/12.. väldigt skönt! Men det skall bli härligt att börja igen!

Stoor Kraam från fru Rödin

• AyBee

Attans.....jag kan ju egentligen inte idag. Ska se om jag kan styra bort det.......återkommer under dagen. Kram

• Långserud

God morgon!

Verkar vara flera som inte kan idag, ska vi ses nästa vecka istället? Då kan jag alla dagar utom måndag. Vad säger du Astriden?

Kramar

• AyBee

Jag kan iaf ikväll. Jag styrde om till nästa vecka istället.

Så nu är vi:

Astriden
    Långserud
    Amor
    AyBee

Lagom och bra tycker jag iaf.

• Amor Eterno

God morgon tjejer!

Tack för en mysig och god middag igår Astrid, Aybee och Långserud! Så mysigt att vara med er och få tala om allt och inget

Så glad att vi har alla kommit så nära!!! Tack Astrid för lånet av mamma klädder de kommer till andvändning!
    Vilket väder imorse, men de säger att det skall bli bättre under dagen och snön kommer bort!

• AyBee

Amor, Astriden & Långserud.....
    Vill också säga tack för igår. Är så glad att jag träffat er tjejer!!!

Idag jobbar jag bara till 12:00 och tänkte bara åka hem och mysa, njuta av att vara själv en liten stund. Sen är jag hemma imorgon i vanlig ordning. Massa med besök av vänner i helgen och för en gång skull kommer alla till oss. Både fredag och lördag ska det bli middag så jag kanske måste städa lite idag och imorgon...

• Astriden

Tack för en väldigt mysig stund igår tjejer, skriver det som vi sagt så många gånger. är så glad att vi hittat varandra!

Ja, hoppas att kläderna kan passa Amor, jag hade de där i slutet så de kan nog vara lite stora men du växer säkert i dem

Idag åker M bort en natt & lillkillen är super snorig. Stackarn!
    Blir bara hemmamys för oss här ute i vinterlandet.

• Långserud

Stor kram till er tjejer för att ni är världens sötaste! Sååååå glad jag lärt känna er och att ni finns.

Min tur bjuda igen nu!! Kanske kan lura ut er till väster Gbg framgent? Vad sägs om en lördag eller söndag framgent? Kommande 2 helger är det besök av vänner och familj men kanske 23-24 januari helgen?

Stor kram i snöslasket!

• Grund

Hej pa er vanner!

Sitter i ett regnigt Kota Kinabalu men ar matt och god efter ett lass med nudlar i hotellets resaturang.

Sa mysigt att ni setts sa mkt. Jag saknar er!

Annars ar allt bra med oss. Vi har var sista heldag har i Borneo imorgon sa da ska vi ta oss ut pa en o och snorkla forhoppningsvis. Sen bar det av till Langkawi.

Jag sag Mandarin-hotellet i KL foresten. Det var ju krypavstand till Petronas! Ska bli kul att bo dar sista natten.

Nu ska jag uppdatera resdagboken. Alias ar vart efternamn om ni vill kika in.

Puss och kram! Miss U!

• BarbaBruden

Mysigt med tacomys!
    Ledsen att jag inte kunde komma....examination i skolan idag!

Men jag är på nästa gång!

Vi följer dig i resedagboken, Grund!
    Verkar som om ni har det gott!
    Härligt att solbrännan börjar visa sig.....

Astriden
    Kämpa på! Snoriga barn är inget kul alls.....

Kram till er alla och trevlig helg!

Jag och en kompis drar till Sthlm på weekend mys!
    Underbart!

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6