• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tiden går fort när man har roligt och snart är det 2009 och dags för oss att bli gifta!

Mars:
    7: Hummle
    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009

Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 12:05
    Och här är nya fika-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 11:26
    Här är tränings-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3151080.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 20:13
    Majbrudarna leder än så länge

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15 MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
  • skille

M fikk nettop vite at Daniel skal ta med "den nye" til Selen i julen, dette var M sin drømme jul,og de skulle feiret den sammen, hun er helt knust. Snakket nettop med henne hun har det værre enn det hun har hatt det...
    Tror hun hadde blitt glad for en liten sms fra dere..
    Snakk om å være en sikkelig drittsekk!!!!

• SweetSun

pratade med M just också.. va fan ska man säga.. man blir ju helt stum....

• skille

Jeg har så lyst å slå han hardt, men jeg tror hverken at han merker at jeg slår eller at ejg komemr fra det med livet...

• SweetSun

ja en sån karl skulle behöva lära sig ett och annat, men när ingen har lärt honom från början vad som är rätt eller fel så går det nog endå inte in.

• Tx2

Underkläderna har jag, men inte figuren för att ta SB kort. Dessutom vet jag inte riktigt vad T skulle göra med bilderna. Han har ju tillgång till mina gamla kalendrar med vännerna. Och det är en sådan grej som mina bästabästa skulle kunna ställa till med på en ev möhippa. Men behöver ni peppning så ställer jag upp o kommer med bra kommentarer.

• MalinJohn

Nu behöver jag lite hjälp. I tisdags var jag och fröken tärna ute och tittade och testade klänningar, jag var på Lilly brud och fest i stockholm och på KIK där jag vart förut.. Innan trodde jag ju att jag visste vad jag ville ha men nu blev det istället helt blankt, hos Lilly fanns underbara klänningar och hos KIK är varenda klänning superfin, särskilt den som heter Ginger.. Mitt dilemma är att jag vill ha slöja... dock är spetsen på klänningen småprickig och jag undrar om ni skulle ha lust att titta på bilden i KIKs galleri (www.kikstockholm.com/2009/brud010.html) och säa vad ni tycker om slöja eller inte..?

• Myrmor

Klart du kan ha slöja till den, undvik en med mycket spets bara tror jag

MalinJohn skrev 2008-12-06 08:27:30 följande:
    Nu behöver jag lite hjälp. I tisdags var jag och fröken tärna ute och tittade och testade klänningar, jag var på Lilly brud och fest i stockholm och på KIK där jag vart förut.. Innan trodde jag ju att jag visste vad jag ville ha men nu blev det istället helt blankt, hos Lilly fanns underbara klänningar och hos KIK är varenda klänning superfin, särskilt den som heter Ginger.. Mitt dilemma är att jag vill ha slöja... dock är spetsen på klänningen småprickig och jag undrar om ni skulle ha lust att titta på bilden i KIKs galleri (www.kikstockholm.com/2009/brud010.html) och säa vad ni tycker om slöja eller inte..?
  • Tizia

Malin: Tycker oxå du kan ha slöja ! Superfin klänning oxå =)

• Tizia

Nu har jag äntligen lyckats vara lite teknisk och lagt in en bild på min klänning om det e ngn som e nyfiken =)

• stellajsj

Tizia dina bilder syns inte! Gå in på kontoinställningar o aktivera bildgalleri.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3