• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tiden går fort när man har roligt och snart är det 2009 och dags för oss att bli gifta!

Mars:
    7: Hummle
    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009

Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 12:05
    Och här är nya fika-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 11:26
    Här är tränings-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3151080.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 20:13
    Majbrudarna leder än så länge

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15 MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
  • Tizia

Daniella eller skille: Jag åker gärna med ngn av er om det e oki? Annars kan jag köra om ngn vill åka med mig.. funkar d med =)

• Teapot

Vendel o Angelica:
    Har ingen speciell präst bokad utan det var kyrkan vi ville ha! Mycket för att den är så fin, men också för att vi "hör" dit. Sedan hade vi en idé om att transportera gästerna med veteranspårvagn till La Cuvée, men det ligger lite på is sedan föreningen som har vagnarna inte var så sugna på att jobba en nyårsafton.

• Myrmor

vilken ände av stan bor du i?

Tizia skrev 2008-12-09 22:38:45 följande:
    Daniella eller skille: Jag åker gärna med ngn av er om det e oki? Annars kan jag köra om ngn vill åka med mig.. funkar d med =)
  • Myrmor

oki, då spelar det inte så stor roll vem du åker med rent resvägsmässigt. Jag, skille och angelica bor i östra delarna av stan. Funderar på att ta med mig myran, beroende på hur hon mår (hon är sjuk nu), då tar jag bilen själv och du får gärna åka med. Annars fixar vi en plats åt dig med någon, inga pix . Kul att du följer med!!

• skille

det er ingen problem å sitte på:)

• Tx2

Myran är välkommen, förutsatt av vi kan fästa lite tejpbitar på henne så kan hon få julstäda lite..

• Vendel och Angelica

asg underbart!! Smurfen var en bra damm"trasa" när han var liten

Tx2 skrev 2008-12-10 08:38:05 följande:
    Myran är välkommen, förutsatt av vi kan fästa lite tejpbitar på henne så kan hon få julstäda lite..
    Teapot, får jag fråga vars ni bor Jag, myrmor, baver, o skille bor i de östra delarna med

Det var väl inte att klaga Danielaa, o varför ska du inte få gnälla av dig!!! Klart du får! Usch vad jobbigt att bli av med en bra för att få tbx pesten *kram* vet hur det är att inte gilla chefen ..

Nu är skilles kort klart

ska ta lite frukost här med min lille smurf!!
    hörs senare
  • hummle

Angelica:
    Jag skulle oxå behöva ALL inspiraion jag kunde få, har massor m idéer men inget som känns 100 o vi ska ju gifta oss om mindre än 3månader. nerverna kommer framkrypandes nu :-S

Tx2: ja nu hoppas jag på att ses nästa gång ni hittar på nått bara inte nåsta vecka onsdag-fredag då e d rätt kört. hoppas ni får d riktigt trevligt imorgon vilket jag inte betvivlar alls

för övrigt går d segt här. barnen har vart dåliga o nu sitter jag m dunderförkylningen här
    måste plita ihop inbjudan o bestämma mej för vart jag ska göra brudklädseln.
    känns som ni som har längre tid kvar har mer under kontroll än vad jag har så lite panik får jag ju (med lite panik menar jag ju PANIIIIK! )

• Tx2

Hummle: har du koll på datumet du gifter dig nu
    Ha inte panik, vi är vänliga själar så säg till om du behöver hjälp med något för att stilla den lilla PANIKEN!

Precis man har sina vänner för att få spy av sig lite galla i bland.

Arg, nu vet jag att mina tärningar har möhippa i tankarna. Pratade med T igår samtidigt som han gick in på sin mail och där fanns ett mail från en av mina kompisar med rubriken, "kan du hålla en hemlighet". Iih, och dem vet att jag hatar överaskningar. Jag borde inte ha sett att han fick ett mail nu är jag så jäkla nyfiken.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3