• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tiden går fort när man har roligt och snart är det 2009 och dags för oss att bli gifta!

Mars:
    7: Hummle
    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009

Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 12:05
    Och här är nya fika-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 11:26
    Här är tränings-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3151080.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 20:13
    Majbrudarna leder än så länge

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15 MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
  • J D

Åh, vad ni hinner med mycket. Själv har jag/vi så vansinnigt mycket i skolan nu, kommer nog inte hinna speciellt mycket förrän i januari. Det är ju allt med julen att fixa också...

Förhoppningsvis hinner vi köpa lite material till save the dates på matton nästa lördag och kika på tårtor.

Klänningen tänker jag iaf inte beställa förrän i februari tror jag. Hoppas fortfarande på att den där dollarn ska gå ned...

• Tx2

stallsjs: känns så skönt att jag inte behöver fundera något mer på det (el klänningen, måtten skickades in igår).
    Kan tänka mig att det är skönt att ha skickat ut inbjudningarna! Längtar tills våra skall skickas ut o datumet blir officielt.

JD: saknar inte pluggstressen, men å andra sidan hade man en hel del lugna perioder. Hade inte varit fel. Nu är det jämnt med aktivitet så nu gäller det att sprida på alla saker som skall göras.

• stellajsj

Tx2: Ja förstår precis vad du menar! Jag har ju också både klänning och ring klart( även om ingen är hemma hos mig än.. )
    Visst var det skönt att få ut inbjudningskorten, men vi hade redan sagt till de flesta (typ save-the-date).. så det var inte direkt någon överraskning för någon...

• SweetSun

vi var och tittade på papper till inbjudningarna idag! Fick beställa mer, de hade slut. Men det blir bara svart papper.. tänkte ha de med den söta vita prickarna, men det fanns inga sa de...

Så det får bli lite fint med annat på dem ist. men vi ska ha rätt enkla, så det blir nog bra endå..

• Vendel och Angelica

Hej hej

antar att ni hade det så trevligt i fredags!!

Här rä det slut på helgen, lite små dassig Smurf och trött mamma..
    Har dock ätit hembakade lussekatter och tänt första ljuset i advents ljustaken idag!
    Trevligt!

Jag har suttit o spånat lite på "monogram" och kom fram till att med våra namn så är det snyggare att göra det med hela namnen, istf bara initsialerna... jag har fyra olika i mitt galleri, har ni lust att vara smakråd till oss... stirrar mig blind och har ingen aning...
    Tänkte till inbjudningar, fest häfte, tack kort mm

Vi har väl inte kommit ngn vart mer i planeringen... surfat och hittat lite olika sidor med tips!
    Vi funderar på favours (små presenter till gästerna) och har en tanke med thé, ett thé vi verkligen gillar och att "hotta" upp det lite med små röda hjärtan i (socker hjärtan) och har nu hittat det

Skulle nog vilja ha vitt hjärt ris till att kasta utan för kyrkan, sådant som de har hos caligraphen... ngn som ska beställa ngt där ifrån? Kanske kan sambeställa!

Tx2 kul med klänning och ring!!!

Nu är det snart dags för sängen här

• Myrmor

hej tjejer!

Tack igen för senast, tycker så mycket om att hänga med er, ni är för goa

Vendela: jag hejar på 4:an!

Nu ska jag operationspreppa, imorgon är det dags igen . Bllääääääää! (så- färdiggnällt

kram på er!

• Vendel och Angelica

Artist, hoppas dt går bra idag!! Jobbigt att behöva hålla på med det *kram*
    Tack för din "röst"

nu ska jag ta lite frukost!
    Se vad Smurfen vill göra idag när vi är hemma. Han e piggelin idag men hade feber iigår s han ska vara hemma en dag till...
    Kanske pärla halsband, till farmor o mormor i julklapp

hej hej så länge

• skruttgumma

Vi är oxå hemma.. Lite halvkrassliga, så tyckte vi kunde mysa hemma en dag till

Ska julpyssla lite, blev inte tid till det igår.
    Måste lyckas få till att komma med på en av era träffar snart, verkar som ni har så kul..

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3