• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tiden går fort när man har roligt och snart är det 2009 och dags för oss att bli gifta!

Mars:
    7: Hummle
    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009

Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 12:05
    Och här är nya fika-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 11:26
    Här är tränings-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3151080.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 20:13
    Majbrudarna leder än så länge

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15 MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
  • Vendel och Angelica
    jag har saknat er med
    Jag ska spana med V här hemma om det är ok att jag sticker i väg en sväng på fredag, jag e borta o pysslar på söndag redan, ska göra julkort.
    Danielaa vi ska vara hos Martina det är väl i dina krokar om är sugen.

Men jag undersöker närmare

kram
    Myrmor skrev 2008-11-26 11:16:06 följande:
    Åh vad kul att höra från dig!! Vi har saknat dig, skönt att smurfen mår bättre, hoppas det håller i sig!Har du (och smurfen) lust att haka på på fredag/nästa torsdag? Kolla "datelänken" i TS
  • Tx2

Angelica: Kul att du tittar in igen. Låter inte bra om du inte är helt piggelin. Hoppas att du mår bättre

Kollat med nordstan tidigare men har fått billigare på andra ställen. Fast inte med exakt samma specifika ring, men då var den smalare o färre stenar.

• Tx2

Yeah, nu har jag äntligen fått svar från nordstan. Inte alls samma pris som för två månader sedan. Får nog kika lite närmare på det.

Och jag närmar mig köp-knappen på klänningen!

• Myrmor

sweetsun, äter du pasta? (durumvete är väl ändå vete?)

• SweetSun

nja jag äter inte pasta. Ibland äter jag dinkelpasta dock!

• Danielaa

Hallå gumms!

Trodde att jag hade svarat på vissa av inläggen ovan redan.. men de hade jag tydligen inte...

Angelica: Gott å ha dig tillbaka igen! Alltid jobbigt när de små e sjuka.. Caspher har vart förkyld å febrig här oxå men har vart på dagis denna veckan igen!

Tx2: Härligt att "köp-knappen" börjar närma sig! Jag VILL så gärna beställa min klänning nu men känns som jag gått upp massor i vikt över magen... (vilket inte syns på vågen...) Men tänkte komma i min vanliga form lite igen innan jag börjar mäta å beställa... Men VILL ju NU!!!!

Åså imorrn.. Vill ju jättegärna följa me ut såklart, men kan inte, ska ju jobba hela helgen.. Men funderar på om jag ska komma en kortis på kvällen innan bara... *funderar* va blir ni innan ni går ut? Blev de hos Artist?

Puss å kram!

• Danielaa

Givetvis så menar jag ju Myrmor... Men ni vet ju iaf vem jag pratar om!

• Tx2

Nu sitter jag o fösöker fatta hu paypal funkar.

Jag tycker att du skall komma förbi o säga hej.

• Myrmor

Såklart du ska komma förbi!! Slå en signal bara så guidar vi dig!

Danielaa skrev 2008-11-27 20:04:36 följande:
    Hallå gumms! Trodde att jag hade svarat på vissa av inläggen ovan redan.. men de hade jag tydligen inte... Angelica: Gott å ha dig tillbaka igen! Alltid jobbigt när de små e sjuka.. Caspher har vart förkyld å febrig här oxå men har vart på dagis denna veckan igen! Tx2: Härligt att "köp-knappen" börjar närma sig! Jag VILL så gärna beställa min klänning nu men känns som jag gått upp massor i vikt över magen... (vilket inte syns på vågen...) Men tänkte komma i min vanliga form lite igen innan jag börjar mäta å beställa... Men VILL ju NU!!!!Åså imorrn.. Vill ju jättegärna följa me ut såklart, men kan inte, ska ju jobba hela helgen.. Men funderar på om jag ska komma en kortis på kvällen innan bara... *funderar* va blir ni innan ni går ut? Blev de hos Artist?Puss å kram!
  • baver

hej alla! passar på att skriva lite nu när jag har en stund över..har varit mycket med skola och familj och hej å hå. min underbara mamma har vari thär och lastat av lite men fom. ikväll är v pappaledig och jag kan förhoppningsvis få tillbaka lite egen tid haha.

kul att höra att det går framåt med alla planeringar..tx2-u and me, beslutsångest järnet! men jag är snart beställningsklar eller nått...avis myrmor!

jag och blixten kommer förbi en sväng på fredag och säger hej till er, saknar våra hysteriska konversationer om inbjudningskort och sånt...men nu är jag nästan tillbaks. har hittat ngt colt till brudskålen och så..ska inte ha någon pangchampagne så nu har jag hittat wild hibiscus in suryp.. blomma som blommar ut när man häller champagnen över den. syrupen ger lite svag hallon/rabarber smak...gött och lite roligt!

ha det bra, nu ska jag sova..pöss

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3