• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tiden går fort när man har roligt och snart är det 2009 och dags för oss att bli gifta!

Mars:
    7: Hummle
    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009

Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 12:05
    Och här är nya fika-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 11:26
    Här är tränings-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3151080.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 20:13
    Majbrudarna leder än så länge

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15 MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
  • hummle
    SweetSun skrev 2008-10-30 15:54:33 följande:
    jag älskar snö! tänk en stilla vinterkväll ,man går längs en enslig väg och det knarrar under fötterna och tunna flingor möter ansiktet....aaaah....
    d där e nog, mer min snö smak
    ÄLSKAR snön när den får ligga finnnn på marken.

hmmm vad d gäller peter så skickade han ett mejl t mej igår kväll där han skrev "Jag skickar med ett kontrakt som jag använt tidigare så får ni något att utgå ifrån också."
    e d så att vi har olika peter? blir nervig nu har ju oxå fotografpanik :-S
  • Linn74

Skor... vilken affär i eller runt GBG har störst utbud av skor??

Jag vill inte ha "klassiska" bröllopsskor som är så där långa där fram eller platta, utan ett par med rundad tå som på bilden i mitt galleri. Om jag inte hittar några i stan får jag beställa dem från USA men jag drar mig för att göra det, speciellt nu när det inte är lika billigt att handla därifrån längre...

• SweetSun

jag tror jag har hittat mina skor nu - på tradera Hoppas på att vinna budningen imöra..

• SweetSun

ja jag har ju bytt skor.. också tror de jag har är lite för vingliga, jag har ju rätt taskig balans

• Danielaa

Skruttgumma: TACK! Såå nöjd me ringarna... Bara väntar på att få använda dom båda två nu!!

SNÖ? E ni tokiga...? De där hemska blaskiga gråa, nerkissade... bläää... Men himla mysigt första dagarna när man kan springa ut me sonen å göra snöänglar i pulkabacken!

Linn: Hmm, skor ja... Jag har ju beställt mina från USA, å de e ju klassiska men här i Gbg.. hmm... *tänker*

Sweetsun: Hoppas du "vinner" skorna nu då!

Fotograf: Ni andra som har "våran" Peter, som ska fota SB oxå (komer ju inte på va han heter mer nu!) Skille, iaf vi ahr ju samma! Har ni skrivit kontrakt...? Kanske man skulle göra de eller va tror ni...? :-S

Nu ska vi kolla film... Ses imorrn tjejer! Ska bli SÅÅÅÅÅ kul!!

Natti natt, kram kram

• Tx2

Peter Olsson har inte nämnt något om kontrakt när vi har haft kontakt med honom. Det mesta finns i mailenkonversationen.

Börjar bli lite nervös. Hade hälften av mina tärningar här och blev utkörd från mitt sovrum då en ev tjejerna hade lite bra idéer om möhippan. Jag har rätt att lägga in ett veto på en aktivtet som jag absolut inte vill göra. Tydligen hade jag gett henne idéer i söndags, som hon ville berätta för dem andra. Och det enda jag hörde var en massa skratt o fnitter. Och dem vet att jag hatar överaskningar.
    Men dem gillade i alla fall idéen med dem svarta klänningar och att återanvända våra gröna sjalar. Bara en tärning kvar att förmedla mitt önsemål.

• MissMijah

Oj vad ni skriver tjejer! Hoppas att ni får en bra kväll imorgon emd massa tequila! Drick åt mig med! själv ska jag till sthlm i helgen och festa.

Hej så länge!

• Linn74

Jag mailade Peter igår och just då satt han och skrev kontrakt som han skulle skicka ut till sina bokade kunder. Så det kommer nog snart på mail, jag fick mitt igår
    Snacka om sammanträffande...

Tx2 skrev 2008-10-30 21:42:38 följande:
    Peter Olsson har inte nämnt något om kontrakt när vi har haft kontakt med honom. Det mesta finns i mailenkonversationen.Börjar bli lite nervös. Hade hälften av mina tärningar här och blev utkörd från mitt sovrum då en ev tjejerna hade lite bra idéer om möhippan. Jag har rätt att lägga in ett veto på en aktivtet som jag absolut inte vill göra. Tydligen hade jag gett henne idéer i söndags, som hon ville berätta för dem andra. Och det enda jag hörde var en massa skratt o fnitter. Och dem vet att jag hatar överaskningar.Men dem gillade i alla fall idéen med dem svarta klänningar och att återanvända våra gröna sjalar. Bara en tärning kvar att förmedla mitt önsemål.
  • skille

Ang Peter så vet han at han får mye gratis reklame av oss jenter her inne så jeg tror ikke han tør å gjøre noe dumt mot oss. For da blir det jo ingen anbefaling fra oss... Jeg står ahrdt på at han er en bra mann og en kjempe flink fotograf, så det ordner seg! Gleder meg til i kvled!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3