• nossan

nu är det nära alla oktoberbrudar.

Nu är det verkligen nära och känns ofattbart då man planerat detta så länge nu. Hur kommer det att kännas efteråt, tomt eller skönt?
    jag har 18 dagar kvar tills jag blir Fru Berglund och jag ser verkligen fram mot det=)

men otroligt va jag börjar bli nervös....hur är det med er andra?

• Svar på tråden nu är det nära alla oktoberbrudar.
  • nossan

tackar, kikar in här mellan stressen....nu iväg igen å hämta mannen

Nedina skrev 2008-10-17 11:27:59 följande:
    Lycka till ni som gifter er på lördag! Hoppas att ni får en underbar dag!Är några dagar till kvar för mig och det är fjärilar i magen hela tiden, kan tänka mig hur det är för er. Idag ska jag hämta klänningen och de putsade förlovningsringarna. Wiiii!
  • nossan

familjen sover, jag kan inte somna om, IDAG kl 15 är jag fru berglund=)

• Nedina

Hoppas ni blivande brudar får en underbar bröllopsdag idag!

För oss är det sista lördagen innan bröllopet och bröllopsfesten idag. Så vad tror ni, möhippa, svensexa eller båda delarna?

Är inte ett dugg nervös... :-S

• nossan

Nu är jag FRU B=)
    Ni som har erat kvar nu till helgen, ta vara på dagen, och njut så mycke ni bara orkar=)...dagen går otroligt snabbt!

• VivviM

Grattis alla ni som hade ert bröllop i helgen!!! Själv får jag vänta 5 dagar till...Var in och pratade med chefen och jag får vara ledig hela veckan. Har så mycket semester kvar och nu är ett ypperligt tillfälle att ta ut det så man kan ta det lite lugnt den här veckan för stressigt värre känns det nu...

Hur har ni andra det som gifter er på lördag?

Känns lite som man hakar upp sig på detaljer nu. Satt igår och hade värsta dilemmat vilken färg på pappret till programmen vi skulle ha...

• Nueddax

Gifter oss på fredag. Jo visst känns d stressigt. Känns som om man missat något.....

VivviM skrev 2008-10-20 08:49:38 följande:
    Grattis alla ni som hade ert bröllop i helgen!!! Själv får jag vänta 5 dagar till...Var in och pratade med chefen och jag får vara ledig hela veckan. Har så mycket semester kvar och nu är ett ypperligt tillfälle att ta ut det så man kan ta det lite lugnt den här veckan för stressigt värre känns det nu...Hur har ni andra det som gifter er på lördag?Känns lite som man hakar upp sig på detaljer nu. Satt igår och hade värsta dilemmat vilken färg på pappret till programmen vi skulle ha...
  • nossan

Så kände jag oxå dagarna innan, men jag tror du har nog koll på allt, man känner nog så för att man planerat dagen så länge å vips så har man införskaffat allt och det blir tomt å då kom känslan att man glömt nått=)
    Men när väl dagen va där, tror inte vad jag kommit på så här efterhand att vi glömde någonting alls=)....lycka till nu och ta vara på dagen=)

Nueddax skrev 2008-10-20 09:40:57 följande:
    Gifter oss på fredag. Jo visst känns d stressigt. Känns som om man missat något.....
  • karmag

Nu har även jag blivit Fru!! Allt var jättebra även om vi först glömde hindersprövningen och sedan regnade det lite på fotograferingen men annars var det en super underbar dag som man kommer att leva på länge!! Vi ska till Prag nu till helgen så man får njuta lite till av att vara alldeles nygift!! Grattis till er andra nygifta och lycka till er som har det framför er!

• VivviM

Vi gifte oss också i helgen och jag måste säga att det var nog mitt livs bästa dag tillsammans med barnens födelse dagar. Allt blev bara sååå perfekt. Fast nu efteråt känns det jättetomt och lite trist att inte ha den där stora dagen att se fram emot.

• nossan

finns en ny tråd: vi som blev fruar i oktobermånad tror jag döpte den till=)

Svar på tråden nu är det nära alla oktoberbrudar.