• nossan

nu är det nära alla oktoberbrudar.

Nu är det verkligen nära och känns ofattbart då man planerat detta så länge nu. Hur kommer det att kännas efteråt, tomt eller skönt?
    jag har 18 dagar kvar tills jag blir Fru Berglund och jag ser verkligen fram mot det=)

men otroligt va jag börjar bli nervös....hur är det med er andra?

• Svar på tråden nu är det nära alla oktoberbrudar.
  • annie19

nossan..jag håller tummarna

• nossan

Det gick bra, förutom att han är lite sävlig och man blir lite nervös på han, men jag får se det så här...
    han va trevlig och ändå väldigt kunnig i detta=)
    Va nervös jag va när vi gick igenom hela cermonin, och stå där och låtsas säga sina löften till varann, jag började skratta=)
    Nu längtar jag till lördag samtidigt som det är en skrämmande känsla i mig. alla tankar om tänk om jag snubblar tänk om jag svimmar...ja många tänk om...
    Ne det ska gå bra ....tror ja=)

annie19 skrev 2008-10-14 09:31:08 följande:
    nossan..jag håller tummarna
  • VivviM

Jag har inte hunnit bli nervös än. Känns som det är för mycket som inte är klart än. Sitter och jobbar med program och bordsplacering och försöker få till dukning...Baaah tar ju aldrig slut om man är perfektionist...

• nossan

jag är klar med allt som jag kan göra, nu väntar jag bara på fredagkväll så vi får nycklarna till lokalen och duka till där så det är klart. så jag sätter igång med det och skingrar mina tankar lite och nervösiteten!

VivviM skrev 2008-10-14 15:33:15 följande:
    Jag har inte hunnit bli nervös än. Känns som det är för mycket som inte är klart än. Sitter och jobbar med program och bordsplacering och försöker få till dukning...Baaah tar ju aldrig slut om man är perfektionist...
  • VivviM

Vi kommer få nycklarna på morgonen den 24e dagen innan bröllopet och det känns skönt. Då har man hela dagen på sig att dona där....

Jag bokade tid igår hos en tatuerare och ska tatuera in min m2bs namn i skrivstil (litet) långt ner på magen. Det är jag mest nervös för just nu. Ska göra det torsdagen innan och måste dölja det till lördagen för jag tänkte det skulle bli en överraskning på bröllopsnatten...Kanske impulsivt och dumt men en så liten går lätt att tatuera över om det skulle bli aktuellt....

• glad och sprudlande

I dag har jag varit hos floristen och beställt alla blommor till dekorationerna. Dyrt...men ojoj vad det kommer att bli fint när det är klart.

Det är så skönt att jag har valt att ta hjälp av min familj och goda vänner med dekorering och mathantering. Jag behöver inte göra något alls dagarna innan. De ordnar allt det praktiska.

Vi gifter oss på en onsdag (29 okt)i Köpenhamn med bara några av våra närmsta. Det blir lugnt och skönt. Äter middag tillsammans och sen åker vi hem och sover och tar det lugnt till fredagen då den stora bröllopsfesten ska vara.

Börjar bli riktigt pirrigt men ser fram emot det såååå mkt!

• karmag

Ja, nu känns det riktigt nära! Har pysslat idag med bordsplackorten som är små godispåsar i tyll med namn "tags" på.. blev en del jobb men de fina nu. Trött som tusan och kanske lite sent på det. Ska ordna dekorationer från naturen, lacka löv och bär på torsdag. Hoppas att det blir fint! Hur gör ni? Köper ni bordsdekorationerna eller? Tänkte komplettera med oranga gerbera om det inte räcker med löv och kastanjer etc. Jag hoppas bara att det inte blir rörigt på borden.....

• nossan

Jag ska inte dekorera från naturen utan kör på den vanliga fest stilen, ballonger serpentiner, och kofferti i små röda metallichjärtan på bordet och en massa värmeljus.
    nu är det bara 3 dar kvar så står man där som fru=)

• nossan

tråden har svalnat av så jag gör ett nytt försök här=), stressen infinner sig hos mig just nu och bara 2 dagar kvar. och om 2 veckor flyttar vi oxå, började packa igår, man har skjutit upp det hela tiden då man haft så mycke i huvudet om bröllopet =)

• Nedina
    nossan skrev 2008-10-16 08:02:21 följande:
    tråden har svalnat av så jag gör ett nytt försök här=), stressen infinner sig hos mig just nu och bara 2 dagar kvar. och om 2 veckor flyttar vi oxå, började packa igår, man har skjutit upp det hela tiden då man haft så mycke i huvudet om bröllopet =)
    Oj, det var mycket på en gång med både flytt och bröllop inom några veckor.

Vi gifter oss till veckan och kommer att ha bröllopsfesten den 25:e. Själv är jag mittemellan nu känner jag. Inte så mycket fix just nu, men blir dessto mer dagarna innan festen.

Lycka till på lördag!
Svar på tråden nu är det nära alla oktoberbrudar.