• nossan

nu är det nära alla oktoberbrudar.

Nu är det verkligen nära och känns ofattbart då man planerat detta så länge nu. Hur kommer det att kännas efteråt, tomt eller skönt?
    jag har 18 dagar kvar tills jag blir Fru Berglund och jag ser verkligen fram mot det=)

men otroligt va jag börjar bli nervös....hur är det med er andra?

• Svar på tråden nu är det nära alla oktoberbrudar.
  • nossan

Tackar, ska bli kul på lördag samt lite skrämmande och gå ner från altargången och alla blicka på en, men det är jue så det ska vara=)
    Jo tack jag verkligen fixade jobb för oss=/ men lgh kom upp ville jag bara ta chansen att ta den och det vart att flyttet går just 1 november om vi inte får nycklarna tidigare=)...
    Bor just nu ganska litet och varannan vecka är vi 5 personer då min blivande har 2 söner och jag 1 son, så det blir bara skönt att få flytta oxå=) smekmånaden får vänta lite=)

Nedina skrev 2008-10-16 09:23:01 följande:
    Oj, det var mycket på en gång med både flytt och bröllop inom några veckor.Vi gifter oss till veckan och kommer att ha bröllopsfesten den 25:e. Själv är jag mittemellan nu känner jag. Inte så mycket fix just nu, men blir dessto mer dagarna innan festen.Lycka till på lördag!
  • karmag

Nu är det nära! I morgon gäller det! Man är allt lite pirrig....Ska strax åka iväg till lokalen och duka. Det känns nog bättre när allt är i ordning...eller värre ....hahaha. Hoppas att ni andra har det bra!

• nossan

Ja pirrigt är det, vi ska till lokalen ikväll och fixa den.
    sen kan man nog inte göra så mycke mera än vänta på dagen då man blir fru=)

karmag skrev 2008-10-17 08:48:46 följande:
    Nu är det nära! I morgon gäller det! Man är allt lite pirrig....Ska strax åka iväg till lokalen och duka. Det känns nog bättre när allt är i ordning...eller värre ....hahaha. Hoppas att ni andra har det bra!
  • oktober18

Lycka till ni andra som också gifter er i morgon! Vi ska ha en underbar dag allihop. Hurra för oss!

• nossan

Ja lycka till nu alla 18:de oktober brudar och män
    Å absolut ska vi ha en aldeles underbar dag på slottet som askungen säger=) nått sånt iaf=) å kom ihåg NJUT av eran dag nu=)

• Nueddax

Lycka till alla ni som gifter er imorron.....själv får man vänta en vecka till.....;) Ja e nervös redan nu, kan tänka mej hur ni då känner..... Håller tummarna för att väder gudarna e med er imorron....

• nossan

tackar så mycke. kan behövas några tummar för bra väder...lycka till ni om en v och passa på att njuta sen=)

Nueddax skrev 2008-10-17 09:45:00 följande:
    Lycka till alla ni som gifter er imorron.....själv får man vänta en vecka till.....;) Ja e nervös redan nu, kan tänka mej hur ni då känner..... Håller tummarna för att väder gudarna e med er imorron....
  • Nueddax

Det tackar vi för.....:) Ska njuta av bara den....

nossan skrev 2008-10-17 09:45:46 följande:
    tackar så mycke. kan behövas några tummar för bra väder...lycka till ni om en v och passa på att njuta sen=)
  • ganesha

...det kommer gå som smort... och det kommer vara skönt att det är över.

tänker er nu. herr och fru.
    man och hustru.
    äktenskap. ja herregud.

vi har varit på bröllopsresa sen i måndags, sex dagar som gifta. helt galet.

men det kommer gå som smort damer och herrar.
    och det kommer vara sköt att det är över.
    njut av varje sekund. dagen blir så perfekt som ni gör den!

• Nedina

Lycka till ni som gifter er på lördag! Hoppas att ni får en underbar dag!

Är några dagar till kvar för mig och det är fjärilar i magen hela tiden, kan tänka mig hur det är för er.

Idag ska jag hämta klänningen och de putsade förlovningsringarna. Wiiii!

Svar på tråden nu är det nära alla oktoberbrudar.