• nossan

nu är det nära alla oktoberbrudar.

Nu är det verkligen nära och känns ofattbart då man planerat detta så länge nu. Hur kommer det att kännas efteråt, tomt eller skönt?
    jag har 18 dagar kvar tills jag blir Fru Berglund och jag ser verkligen fram mot det=)

men otroligt va jag börjar bli nervös....hur är det med er andra?

• Svar på tråden nu är det nära alla oktoberbrudar.
  • karmag

Jag har satt tänderna i dekorationen och varit ute och stulit vackra löv och bär etc. Har igår målat alltihop i ett typ av klister/lack för att se om det ska hålla sig fint..... hoppas hoppas.... Tror ni att det blir helt toktigt med löv på borden? Kanske bär iorange-röda toner + lite kastanjer eller blir det för mkt?

• nossan

Tror att det blir jättefint då det är höstfärger, rönnbär kan man oxå plocka tror att det går att frysa in det så håller dom sig fina tills bröllopet.
    kommer på mer och mer smådetaljer som ska fixas...gaaaah...längtar tills det är över och jag sitter där i hunnörsbordet och äter som Fru Berglund=)

karmag skrev 2008-10-03 08:18:34 följande:
    Jag har satt tänderna i dekorationen och varit ute och stulit vackra löv och bär etc. Har igår målat alltihop i ett typ av klister/lack för att se om det ska hålla sig fint..... hoppas hoppas.... Tror ni att det blir helt toktigt med löv på borden? Kanske bär iorange-röda toner + lite kastanjer eller blir det för mkt?
  • annie19

har aldrig provat själv men vet en bekant som brukar frysa in rönnbär..blir fint.

appropå smådetaljer..så hänger jag bara på ditt gaaaah..konstigt vad det kan poppa upp..å noga men ändå varit med planeringen..tycker man..iofs m2b tycker att " det löser sig" VA ?? undrar om han förstår sitt eget bästa egentligen ;)

ska själv ut och plocka lite lönnlöv och pressa..hoppas de håller färgen bara..

• nossan

haha...vi har nog samma problem med våra m2b min låter EXAKT som din, vadå stress allt löser sig...gaaaaaaah igen
    lycka till med dina löv=)

annie19 skrev 2008-10-03 12:38:11 följande:
    har aldrig provat själv men vet en bekant som brukar frysa in rönnbär..blir fint.appropå smådetaljer..så hänger jag bara på ditt gaaaah..konstigt vad det kan poppa upp..å noga men ändå varit med planeringen..tycker man..iofs m2b tycker att " det löser sig" VA ?? undrar om han förstår sitt eget bästa egentligen ;)ska själv ut och plocka lite lönnlöv och pressa..hoppas de håller färgen bara..
  • nossan

Jaha lördag den 4 oktober idag, bara 2 veckor kvar tills man står som brud=)
    Jag är sååååå nervös just nu. men går skapligt när jag inte tänker på det men nästan hela tiden handlar det om bröllopet...gaaah

Nu är mina föräldrar på väg iaf, dom bor i kalix och börja åka vid 02.00 tiden inatt, pratade nyss med dom och då va dom i sundsvall. Ska bli skoj att se dom igen, va där i sommras men det känns som evigheter sen=(

nu har jag bestämmt mig för vilken korsett jag ska ha på mig, knäpp är man, man hittar en när man springer runt på stan men tänker...nja tänk om det inte blir bra å då handlar man typ 3 till för att känna sig fram i lugn å ro hemma, dyrt vart det i slutändan men men, man får nog användning av det nångång=))

• ganesha

Jaha, lördag den 4 oktober klockan 10.17.
    Om en vecka och fem timmar är jag mitt i smeten och har väl bara ett par minuter kvar tills jag blir fru.

Och de ska jag säga er flickor.
    För min del tar det aldrig slut med planeringen tror jag, för i min mage bor det något som har fått sig ett alldeles eget hjärta som slår för fullt.

Nu ska jag dra med min karl ut på shoppingrunda, för annars har han inga kläder att ha på sig. Varför är de alltid såna? Fast min är nog slöare än de flesta...

• nossan

Ja du, karlar är ett släkte för sig och man slutar aldrig förundras över dom, min fick jag tjata på innan han tog sig i kragen å gick till mäster skoog och fixa sin utstyrsel=)

ska dra ut min blivande och barnen och shoppa en st fotbollsoverall som ingår inom laget, hillisar som man rullar på....sånna där gympadojjor som har hjul under....dyrt det oxå nu när en har och andra två vill oxå ha å se den där BK Sports overall med namntryck på ryggen som kostar 10:-/bokstav. samt kostnaden för overallen....

och ni andra som gifter er idag...

lycka till och njut av eran dag=)

• annie19

nossan..jag var bara tvungen att kommentera dina korsettinköp..jag va precis lika när det gällde klänning..köpte på mig 3..för tänk om

förresten tjejer hur har ni haft det på era hippor..om ni haft nån ?
    Blev hippad i lördags..superkul !!! men mår inte så bra..ens idag..

GRATTIS ganesha !!

• ganesha

Man tackar!

Blir ju inget skålande på sitt eget bröllop dock, kommer då vara i vecka 7+4 så det är lite surt. Hade det inte kunnat klicka till i magen bara en månad tidigare...Eller en månad senare så man vågade berätta för någon...! Nu blir det till att smussla med det alkoholfria...

• nossan

jag vart hippad i lördags med.
    Trodde att jag å familjen skulle på middag hos mina svärföräldrar, sitter där i godan ro å inväntar maten så plingar det på dörren och ser min svägerska kliva in.
    På med ögonbindel å inknuffad i bagaeluckan och en cider i näven, sen bär det iväg, hör bara musik dåna ur högtalarna å ingen svarar på mitt hallååandet där bak....efetr att tag stannar bilen och jag får kliva ur, hör musik dåna ut från ett hus med låten girls just wanna have fun, forstod då att vi va hemma hos min vän jessica.
    blir inledd och där står tjejligan=)
    God middag där med massa ansiksbehandlingar å utklädd till 80-tals brud mrd slöja i håret och blå maskara..:*s*
    sedan på bussen ner till city och in på statt...
    Dansade halva natten...gissa va min blivande skaratta när han såg mig insnubblandes ganska så rund under fötterna på småtimmarna...

men jag hade huuuuuuuuur kul som helst=)

Svar på tråden nu är det nära alla oktoberbrudar.