• mysifer

bröllop 2010 nr 4

här diskuteras allt som hör bröllop till och det mesta mellan himmel och jord.

planeringsgalningarna som hänger här inne är:

MissMijah, 26 år, Partille, 15.09.2009
    lillamaa, 22 år, Kalix vinter 2010
    Gyrethe, 26 år, Visby XX.02.2010
    pandis81, 27 år, Huddinge 24.04.2010
    mysifer, 24 år, Jönköping 08.05.2010
    Tinzi, 24 år, Göteborg 08.05.2010
    Kenttjej, Göteborg XX.05.2010
    Snartsjuksköterska, 22 år, Tullinge XX.05/06.2010
    Aprikos, 24 år, Höör 05.06.2010
    En midsommarnattsdröm 23.06.2010 Gävle
    Loviset 29.07.2010
    Fenixx, 26 år, hemlig ort 31.07.2010
    Evasdottir10, 28 år, Bjärnum 31.07.2010
    haennish 07.08.2010
    LillaEllan, 22 år, Stockholm 28.08.2010
    FruHögstadius, 20 år, Morgongåva 25.09.2010
    Kultis, 27 år, Stockholm 02.10.2010

utan datum
    Brudgummarna, maj 2010
    sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010
    Princess Nightingale, 28 år, Göteborg sensommar 2010
    Humlan66,sensommar 2010
    Rosesarered, 22 år, Stockholm sommar 2010
    jenba, 23 år, Uppsala
    Teserese, 28 år, Hässleholm
    Iluna, 23 år, Stockholm
    Paradisfågel, 20 år, Borlänge

de första trådarna finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 15:52
    rätt datum för Fenixx ska naturligtvis vara 03.07.2010

slarvfel av mig..

• Svar på tråden bröllop 2010 nr 4
  • FruHögstadius

hoho mina vänner panduro har 50 % på sina stämplar. (iallafall på internet)

• FruHögstadius

jag måste bara kolla med er, vad hette den där sidan som man kunde finna inspirationsbilder på, man kunde välja olika färger och då fick man upp ex, klänningar, dekoration, blommor i dessa färger.
    kommer ej ihåg vem det var som tipsade om den sidan men den var så bra och jag glömde att lägga den som favorit.

• paradisfågel

Nicosambo, det beror lite på var ni tänkt gifta er, alltså hur populärt stället är.. Vissa ställen är oerhört populära och måste bokas lång tid i förväg..

• MissMijah

Hej alla

Nu är jag hemkommen efter en jättetrevlig helg i Sthlm. Lite bakis och seg fortfarande. Suttit i en bil i 6 timmar, så är lagom mör.

JBB: grattis till vinsten!

jag vinner helelr aldrig något. max 25 spänn på triss, haha! fast jag har ju vunnit kärleken iaf det har vi ju alla, visst?

kram på er

• pandis81

Hej Alla glada tjejer.

Ja då har vi varit på våran första stora resa med bilen, och det har gått jättebra både ner och hem. Det ända var att det hade inträffat en olycka på E4:an vid salem/rönninge när vi åkte ner så vi vart sittandes i kö en timme. Men det gick bra. Ameena var så duktig så jag är riktigt stolt.

Handlade lite när vi var där nere, bland annat ett ny förvaringsbox som går i gammelrosa som jag ska samla mina saker till bröllopet som är klart. Robin köpte den till mig han tyckte att den passade bra. *så söt han e*

Sen så fick jag faktiskt ett samtal i fredags:
    Jag har också vunnit en årsprenumeration på Bröllopsguiden. Så nu ska jag skicka in en bild som tydligen ska vara med i nästa nummer som kommer i februari
    Jag vart verkligen överraskad. Och så komiskt att två stycken i samma tråd vinner.

Miss mijah: klart att vi alla har vunnit kärleken eftersom vi alla är här. Det tycker jag i alla fall.

När vi även var nere så passade vi på att köpa några julklappar som man stötte på. Sen firade vi även min mormor och styvmamma som fyller år nästa vecka. Men då kan vi ju inte åka ner.

Sen har vi även jag och m2b blivit inbjudna till julmarkanad, fast det är här uppe i stockholm första advent. Det var en av våra leverantörer som var inne på kontoret idag. Och bjöd in oss tycker jag låter väldigt trevligt.
    Nu ska jag fortsätta och skriva klart denna offert.
    Sen så kommer jag in lite senare.
    Kramar så länge

• JBB

Vad kul pandis81 att även du vann, vilken fullträff att två stycken ur denna tråden vann

• pandis81

ja visst var det fullträff..
    grattis till också och din vinst.

JBB skrev 2008-11-03 11:36:57 följande:
    Vad kul pandis81 att även du vann, vilken fullträff att två stycken ur denna tråden vann
  • Fenixx

Grattis till era vinster, sånt är alltid överraskande skoj!!

Malinjohn>> åh så pirrigt med kyrka och tidpunkt för erat stora ögonblick! vi har vigseltiden och plats klar med hihi.

• MissMijah

hej på er nu är jag hemma efter en dags arbete. ohh, jag såg fian silvriga dekorationsstenar nere i centrum här för en stund sen. MÅSTE HA!!

• paradisfågel

Hejsan vänner!
    Nu står datorn på plats på skrivbordet där den hör hemma

Grattis till vinsterna!

Svar på tråden bröllop 2010 nr 4