• mysifer

bröllop 2010 nr 4

här diskuteras allt som hör bröllop till och det mesta mellan himmel och jord.

planeringsgalningarna som hänger här inne är:

MissMijah, 26 år, Partille, 15.09.2009
    lillamaa, 22 år, Kalix vinter 2010
    Gyrethe, 26 år, Visby XX.02.2010
    pandis81, 27 år, Huddinge 24.04.2010
    mysifer, 24 år, Jönköping 08.05.2010
    Tinzi, 24 år, Göteborg 08.05.2010
    Kenttjej, Göteborg XX.05.2010
    Snartsjuksköterska, 22 år, Tullinge XX.05/06.2010
    Aprikos, 24 år, Höör 05.06.2010
    En midsommarnattsdröm 23.06.2010 Gävle
    Loviset 29.07.2010
    Fenixx, 26 år, hemlig ort 31.07.2010
    Evasdottir10, 28 år, Bjärnum 31.07.2010
    haennish 07.08.2010
    LillaEllan, 22 år, Stockholm 28.08.2010
    FruHögstadius, 20 år, Morgongåva 25.09.2010
    Kultis, 27 år, Stockholm 02.10.2010

utan datum
    Brudgummarna, maj 2010
    sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010
    Princess Nightingale, 28 år, Göteborg sensommar 2010
    Humlan66,sensommar 2010
    Rosesarered, 22 år, Stockholm sommar 2010
    jenba, 23 år, Uppsala
    Teserese, 28 år, Hässleholm
    Iluna, 23 år, Stockholm
    Paradisfågel, 20 år, Borlänge

de första trådarna finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 15:52
    rätt datum för Fenixx ska naturligtvis vara 03.07.2010

slarvfel av mig..

• Svar på tråden bröllop 2010 nr 4
  • mysifer

hahahaha okej låter jag bli att kamma kommer det nog att hålla sig sådär en vecka minst..risken är bara att jag skrämmer livet ur min 4-åriga buskompis när jag kommer hem till min kompis (mamman) och hennes familj imorgon

• MissMijah

hehe kanske får ringa och förvarna..

• pandis81

mysifer:
    GUD VAD SEXIG DU VART..
    Haha det hade varit något att ha på bröllopet och så en tiara framtill på huvudet hade varit skitsnyggt.

Efter att ha åkt runt halva sthlm så kan jag nu meddela att det är fixat med däcken i alla fall så att vi kommer iväg till Linköping i helgen.
    Gud så skönt.
    Robin var verkligen jätteledsen när jag pratade med honom första gången, stackarn första långa resan och det började redan strula. Men nu är det i alla fall fixat. Och det var jättesnälla som hjälpte oss.

• mysifer

har ju ett pannsmycke som jag bara hade kunnat köra in i burret någontans där det passat istället för att ha det fram i pannan

skönt att det löste sig med däcken. är ändå lite läskigt att inte ha vinterdäck när man inte vet hur underlaget och vädret är riktigt.

• MissMijah

ja vad bra att det löste sig med däcken. vi har samma dilemma. åker till sthlm imorgon och måste ha vinterdäcken på då :-O

• pandis81

Nä och dom säger att det ska ju både bli snö storm och oväder runt om på olika håll i sverige i helgen så lika bra att vara på det säkra när man inte riktigt är van än..
    Men nu är det fixat och m2b är rikigt lättad.
    Och jag också så klart. Men att det ska vara så besvärligt, det hela handlade ju om att det var låsta bultar på däcken 4 bultar.
    Och vi hade inte fått den nyckel som ska medfölja bilen när man får den. Alltså har bilfirman kvar den eller förra ägaren. Men ingen av dom hade det så där stod vi utan och fick inte bort däcket. Men nu borrade dom bort den. Så dom kune fixa det ändå men Robin har ju åkt runt halva stockholm för det också och ingen som kunde hjälpa förutom dom snälla skälarna i tumba.

mysifer skrev 2008-10-30 15:04:57 följande:
    har ju ett pannsmycke som jag bara hade kunnat köra in i burret någontans där det passat istället för att ha det fram i pannan skönt att det löste sig med däcken. är ändå lite läskigt att inte ha vinterdäck när man inte vet hur underlaget och vädret är riktigt.
  • pandis81

ja dom räknar ju med 3-4 decimeter snö i helgen på sina håll. så det kan vara ide för det.

MissMijah skrev 2008-10-30 15:07:31 följande:
    ja vad bra att det löste sig med däcken. vi har samma dilemma. åker till sthlm imorgon och måste ha vinterdäcken på då :-O
  • pandis81

fast jag tycker det är bilfirmans skyldighet att ta reda på att såna verktyg finns. så jag kan lova en sak. Dom kommer att få betala för att det vi fick lägga ut nu för att fixa det. 400 kr det tänker inte jag betala det får dom göra och jag kommer att gå vidare med det tills dom betalar det är inte mer än rätt.

• mysifer

nej det gör du rätt i. ni ska ju inte behöva betala för bilfirmans slarv. ska också bort i helgen men jag åker tåg så behöver inte oroa mig så mycket för vädret. det är ganska skönt men bil hade inte varit fel det heller..

• Fenixx

malinjohn>> så skoj med bröllopsplanerna tidigare, men också lite småpirrigt kan jag tro då det inte är såå långt kvar.
    jag har bott i gbg tidigare, men trivdes inte där. känns bättre att bo några mil utanför och kan åka dit över dagen och strosa runt istället.

Tinzi>> jättefin klänning! jag gillar lite färgklickar i klänningar så.
    jag vet vad för klänning jag ska ha, men en sömmerska ska göra den åt mig. har sett andra som gjort hos henne som varit jättefina i stilen jag tänkt.

mysifer>> nice frisyr! nästan så du ska spara den för passar ju faktiskt in nu när halloween kommer med.

Svar på tråden bröllop 2010 nr 4