• mysifer

bröllop 2010 nr 4

här diskuteras allt som hör bröllop till och det mesta mellan himmel och jord.

planeringsgalningarna som hänger här inne är:

MissMijah, 26 år, Partille, 15.09.2009
    lillamaa, 22 år, Kalix vinter 2010
    Gyrethe, 26 år, Visby XX.02.2010
    pandis81, 27 år, Huddinge 24.04.2010
    mysifer, 24 år, Jönköping 08.05.2010
    Tinzi, 24 år, Göteborg 08.05.2010
    Kenttjej, Göteborg XX.05.2010
    Snartsjuksköterska, 22 år, Tullinge XX.05/06.2010
    Aprikos, 24 år, Höör 05.06.2010
    En midsommarnattsdröm 23.06.2010 Gävle
    Loviset 29.07.2010
    Fenixx, 26 år, hemlig ort 31.07.2010
    Evasdottir10, 28 år, Bjärnum 31.07.2010
    haennish 07.08.2010
    LillaEllan, 22 år, Stockholm 28.08.2010
    FruHögstadius, 20 år, Morgongåva 25.09.2010
    Kultis, 27 år, Stockholm 02.10.2010

utan datum
    Brudgummarna, maj 2010
    sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010
    Princess Nightingale, 28 år, Göteborg sensommar 2010
    Humlan66,sensommar 2010
    Rosesarered, 22 år, Stockholm sommar 2010
    jenba, 23 år, Uppsala
    Teserese, 28 år, Hässleholm
    Iluna, 23 år, Stockholm
    Paradisfågel, 20 år, Borlänge

de första trådarna finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 15:52
    rätt datum för Fenixx ska naturligtvis vara 03.07.2010

slarvfel av mig..

• Svar på tråden bröllop 2010 nr 4
  • MissMijah

Idag e ju hälsan sämre, men två glada besked idag iaf. Vi har fått erbjudande om en större lägenhet inne i stan. I det området vi vill bo i. Så med 99% säkerhet flyttar vi i januari och så har vi blivit beviljade lånet till bröllopet. Nu känns det skönt. slipper man oroa sig för det

Hur har ni det tjejer? Något nytt som hänt?

Kramar

• paradisfågel

Va kul mijah! Grattis!

Har beställt muckpresent åt hubben min.. bilden på dem finns i galleriet.. ska lägga upp bilder på de senaste inbjudningskorten ja provat göra.. när ja fått hem min kamera som han tog med sig ner när han åkte från permisen..

• Fenixx

Mijah>> åh vad roligt med ny lägenhet och lån för bröllopet, nu är det bara att köra på rejält.

den presenten kommer han nog bli glad för paradis!

• MissMijah

japp nu ska vi köra så att det ryker

• pandis81

grattis så roligt.. Det är skönt när allt löser sig.. och att man kan få lite roliga besked ibland gör ju vardagen bara roligare..
    Hur mycket större är lägenheten då??

MissMijah skrev 2008-11-04 21:03:03 följande:
    japp nu ska vi köra så att det ryker
  • pandis81

Nä nu ska jag gå och sova,, ska hänga upp en tvättmaskin som jag har tvättat också. det är så skönt att ha tvättmaskin hemma för då behöver man inte ta hänsyn utan man kan tvätta när man vill.. helst om man har en tyst tvättmaskin..

Nu ska jag alltså gå coh sova.
    men jag säger det igen.. om ni vet någon bra smyckesajt så snälla sig till..

Jag tänker inte sitta uppe och följa valvakan..
    Är det någon annan som ska göra det ????

• pandis81

God morgon!!

Sovit gott??? Jag har väl sovit sådär, ameena fick för sig att vakna med jämna mellanrum för att fråga massor med konstiga saker. Men så är det med småbarn ibland.

Försöker komma in på min blogg för att uppdatera men det verkar helt omöjligt.

Så vad händer idag hos er då??
    Här är det jobb och så är det hem och ta det lugnt.

Idag är det dimma här inte så kul man ser inte till andra sidan ens.

• MissMijah

therese: god morgon gumman! hehe, ja så är det emd småbarn ibland. otroligt charmiga, men nte kl 3 på natten kanske när man är helt död av trötthet.

lägenheten är en 3a. vi bor i en 2a nu. men det funkar otroligt nog bra! men äntligen ska ungarna få ett eget rum. känns så skönt för deras skull.

jag är lika krasslig idag.ingen röst, ont i halsen, feber och hostig, men då kan jag sitta här heeela dan

• pandis81

ååå vad glad jag blir då.. då får jag lite sällskap.
    Jag har startat en ny blogg som jag skriver lite i. Har haft på metrobloggen förrut men dom strular bara så nu har jag startat en ny.. är så trött på den andra.
    Kommer inte bli så mycket snack om bröllop än men det kommer säkert det också framöver.
    Men nu är det rent allmänt snack. men även förberedelser fram till födelsedag och jul.

så vill ni läsa det så är adressen
    www.harallthander.blogspot.com

MissMijah skrev 2008-11-05 10:14:04 följande:
    therese: god morgon gumman! hehe, ja så är det emd småbarn ibland. otroligt charmiga, men nte kl 3 på natten kanske när man är helt död av trötthet. lägenheten är en 3a. vi bor i en 2a nu. men det funkar otroligt nog bra! men äntligen ska ungarna få ett eget rum. känns så skönt för deras skull.jag är lika krasslig idag.ingen röst, ont i halsen, feber och hostig, men då kan jag sitta här heeela dan
  • pandis81

förstår att det är skönt att barnen får ett eget rum. =)
    Lite lättare att hålla reda på alla saker, när skulle ni flytta är det klart förresten att ni ska flytta.???

Svar på tråden bröllop 2010 nr 4