• Sobeit

Uppsalabrudar 2009

Hej! Tänkte att nog måste de väl ändå finnas fler än jag som ska gifta sig under 2009 i Uppsala? Här kan vi hjälpas åt och byta idéer med varandra, stötta och finnas där för varandra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-22 12:49
    Lägger in en lista på oss "Uppsala 2009"-brudar. Är det någon osm fallit bort, säg till så lägger jag in dig!

Vargtassa 14/2
    ung blivande brud vintern
    mysan31 20/6
    Sobeit 11/7
    brud2009 8/8
    FAME sommaren
    Timba september
    Igia september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-02 19:18
    Lägger till några nya namn på listan:
    monkay 15/8
    koholma 22/8
    storadagen2009 29/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 11:12
    Ytterligare några nya medlemmar:
    lottis77 27/6
    Greta1980 sommaren
    Butterflie maj/juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 22:22
    Ytterligare namn på listan:
    Vitarosen 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009
  • Igia

Vad betalade ni per bit för er tårta?

Juliazzb25 skrev 2008-11-12 17:26:42 följande:
    jag kan rekomendera er att gå och kolla på fågelsången...Där beställde vi våran tårta och fick både bra pris och service.man tar med sig en bild så som man vill att tårtan ska se ut och det fixar de...Jätte jätte bra och som sagt både bra och billigtLycka till
  • mia8

Och igen reklam för Ica Maxi! 25 kronor biten och supergott! Där kan man också välja bland massor av tårtor! Har hört att det är fler som brukar beställa därifrån! Dessutom har bemötendet därifrån alltid varit topp!

• Juliazzb25

Vi fick betala under 25 kr byten men det var för över 1 år sen..

min kompis gifte sig nu sommras och beställde tårta från fåglsången och fick betala 25 kr
    tycker det väldigt bra pris...

kan påpeka att på annelis K fick vi inte heller nån bra bemötande...och de andra konditorierna hade väldigt höga priser..

• Sobeit

mia8:
    Håller med! De är verkligen supertrevliga och väldigt serviceminded där.

• brud2009

Kanon med alla dessa "braiga" tips

• Greta 1980

Har precis varit på Collection här i stan och köpt material till inbjudningskorten. Vilken supergó tjej!
    Fick jättebra service!
    Känns kanon, nu ska här pysslas!

• Igia

Vad roligt!
    Funderar på att gå ner dit idag och prata med henne. Blir tokig på det här med inbjudningskort...

Greta 1980 skrev 2008-11-13 12:46:21 följande:

Har precis varit på Collection här i stan och köpt material till inbjudningskorten. Vilken supergó tjej!Fick jättebra service!Känns kanon, nu ska här pysslas!
  • mia8

Jag har bokat in en "kortkonsultation" på collection i 45 minuter. De verkar jättebra!

• monkay

Va skoj att fler hittat till collection. Jag köpte mina inbjudningsgrejer där för någon månad sen och kan verkligen instämma med att hon är supertrevlig

Idag är en pysseldag, har inga föreläsningar idag, borde egentligen plugga men men hehe.

Har limmat fast band på 23 kort idag, puh! Ska bli runt 35 inbjudningar, så bara att limma vidare

Kram på er

• Sobeit

monkay:
    Wow! Du är verkligen på G! Imponerande! Själv sitter jag hemma och tycker synd om mig själv. Jag blir så ynklig när jag är förkyld och mina stackars barn har verkligen en trött mamma idag. *gäspar* Men bara jag får minstingen att somna (borde inte vara så himla svårt för hon har knappt sovit nå idag) så kan jag sätta de större tjejerna i pyssel och jag kanske hinner göra nå skoj själv oxå.

Greta 1980:
    Smart drag att köpa materialet och börja med inbjudningarna nu när det är pissväder. *hoppas ni ursäktar min svenska*

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009