• Sobeit

Uppsalabrudar 2009

Hej! Tänkte att nog måste de väl ändå finnas fler än jag som ska gifta sig under 2009 i Uppsala? Här kan vi hjälpas åt och byta idéer med varandra, stötta och finnas där för varandra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-22 12:49
    Lägger in en lista på oss "Uppsala 2009"-brudar. Är det någon osm fallit bort, säg till så lägger jag in dig!

Vargtassa 14/2
    ung blivande brud vintern
    mysan31 20/6
    Sobeit 11/7
    brud2009 8/8
    FAME sommaren
    Timba september
    Igia september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-02 19:18
    Lägger till några nya namn på listan:
    monkay 15/8
    koholma 22/8
    storadagen2009 29/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 11:12
    Ytterligare några nya medlemmar:
    lottis77 27/6
    Greta1980 sommaren
    Butterflie maj/juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 22:22
    Ytterligare namn på listan:
    Vitarosen 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009
  • monkay

Tack så mycket för era åsikter! Nu blev det ju jättesvårt, en majoritet tycker att den grå varianten var bäst (alt2)... hehe och jag började gilla alt 1 bättre med det vita pappret! Problemos, tur att det är långt kvar tills det är dags att skicka ut

Tänk vilka i-landsproblem man har ibland va?

Ha en mysig fredagskväll alla Uppsalabrudar

• Sobeit

Det finns nu på rea på www.cchobby.se.

monkay skrev 2008-11-14 14:25:34 följande:
    Va roligt! Men var köper man såna där obehandlade servettringar? Låter som att det kommer bli superbra
  • Sobeit

Måste säga att jag gillar alt 2 bäst! Men de är jättefina båda två!

monkay skrev 2008-11-14 18:34:15 följande:
    Tack så mycket för era åsikter! Nu blev det ju jättesvårt, en majoritet tycker att den grå varianten var bäst (alt2)... hehe och jag började gilla alt 1 bättre med det vita pappret! Problemos, tur att det är långt kvar tills det är dags att skicka ut Tänk vilka i-landsproblem man har ibland va? Ha en mysig fredagskväll alla Uppsalabrudar
  • Greta 1980

Koholma; Provade att klä en stol på bröllopsmässan förra helgen. Upplevde inte att stolen "sken" igenom.
    Kollade iofs inte supernoga, men skulle då kanske vara en aning på sitsen, men hur mycket ser man den?!
    Man drar ut stolen och sätter sig.
    Jag kommer att ha drygt 120 lakan att sälja efter vårt bröllop, eftersom vi även kommer att använda dessa som dukar. (Med dekorationer & löpare på blev det riktigt bra!)
    Så hör av dig efter 090606 men innan 090630, så håller jag dem till dig under den perioden.

• F A M E

Nja nu trodde jag att de var ju tvärt om så är de när man inte läser de andra skriver.

Jag röstar på 1 isf om de är de mad de vita pappret i bakgrunden.

• monkay

japp alt 1 var med det vita pappret och alt 2 med det mörkare grå

jag provade att knyta ett lakan idag...men det funkade inte alls, kanske är våra stolar som är för höga i ryggen... hmm måste mäta stolarna där vi ska va sen!

• F A M E

Är så glad för att grannen som gifte sig i våras hade sytt egna stols överdrag till där vi ska vara. Och ska bestämma ett pris bara sen får vi köpa dem. Då är de solsöverdrag, gardiner, vaser osv.

• monkay

SOBEIT:

Tack för tipset på sidan där man kan köpa servettringar, funderar på att köpa såna jag med. Tänke gå ned till Uppsala färg och kolla priser där innan jag beställer. Priset rann iväg rätt fort på den sidan eftersom det var exkl. moms priser och en hundring i frakt. Men fina de var de! hehe

• Sobeit

monkay:
    Ja, jag har inte heller beställt än utan ska oxå kolla omd et finns på annat håll innan. Men om man skickar efter en massa annat så blir det rätt ok iallafall.

Har de mycket grejer på Uppsala färg?

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009