• Brud28

Vi som gifte oss i slutet av Juli del2

Fortsätter våran tråd här efter som den andra är stängd

• Svar på tråden Vi som gifte oss i slutet av Juli del2
  • Brud28

Hur länge har tänkt att finnas kvar på denna sidan?
    Jag förflyttar mig snart över till familjeliv i stället, är det någon av er som finns där redan?

Känns som att man är klar här nu när bröllopet är över

• Pyron

Jag kommer nog försvinna mer och mer, har alldrig tid till nåt just nu... och då började jag plugga denna veckan.

Fattar inte hur man ska hinna allt.
    Jag skriver min mail i era gästböcker, så kan vi ju skriva lite endå, känns tråkigt om det tog slut nu.

Ta gärna bort min adress när ni skrivit ner den.

• furillen

jag vet inte.. droppar nog av lite sakta jag med. men vill hålla kvar vid bröllopskänslan ett tag til...
    vet inte om jag kommer lägga in mig på FL. ska kolla in sidan lite så får vi se.

• Brud28

Tack för mailadrssen det är kul att vi kan fortsätta hålla kontakten ändå
    Och jag finns nog ett lite tag till, men inte lika ofta!

Hör av dig om du blir medlem på FL Astrid

• furillen

nu har vi tagit vår bunt med presentkort och gått till ticket och köpt en resa!!! imorgon kväll åker vi till kefalonia och stannar en vecka!! det ska bli sååå skönt!

• Brud28
    furillen skrev 2008-09-01 10:11:36 följande:
    nu har vi tagit vår bunt med presentkort och gått till ticket och köpt en resa!!! imorgon kväll åker vi till kefalonia och stannar en vecka!! det ska bli sååå skönt!
    Gud vad skönt att åka iväg!

Vart ligger kefalonia?

Hoppas ni får en mysig resa!
  • Brud28

Okej!
    Då får ni det varmt och skönt

• Pyron

Vad härligt med grekland.
    Hoppas ni har det gott nu i grekland.

Själv hinner jag inte vara här inne nåt. Det är sååå himla mycket med allt pluggande.

Astrid kan du vara snäll och ta bort min mail från din inbox. Vill inte att alla ser den och kan skicka mail till mig.

• furillen

Hej tjejer!
    nu är jag tillbaka från en toppensemseter! var så himla skönt att komma iväg en stund! men oj vad veckan svishade förbi! så härligt med sol och strand och att få tid för varandra.

jessica, jag har tagit bort din adress nu. oj vad konstigt att folk skickar mail till dig bara sådär

• Brud28
    furillen skrev 2008-09-10 12:52:20 följande:
    Hej tjejer!nu är jag tillbaka från en toppensemseter! var så himla skönt att komma iväg en stund! men oj vad veckan svishade förbi! så härligt med sol och strand och att få tid för varandra. jessica, jag har tagit bort din adress nu. oj vad konstigt att folk skickar mail till dig bara sådär
    Hej
    Vad roligt att ni hade en lyckad semester
    Själv har man varit hemma i höstrusket!
    Har du hunnit titta på FL något?
  • furillen

nä inte än... får se
    brukar inte va med i sånt egentligen (tex inte med i facebook) BT vat lite av ett undantag.. men kolla in kan man ju göra!

• furillen

hej, har inboxat er min mail-adress.

Petra, tror nog inte jag kommer hoppa över till FL. var lite för barnorienterat för mig som inte har smått än
    håller mig nog till att kika in här nån gång ibland

• Brud28
    furillen skrev 2008-09-11 21:02:34 följande:
    hej, har inboxat er min mail-adress.Petra, tror nog inte jag kommer hoppa över till FL. var lite för barnorienterat för mig som inte har smått än håller mig nog till att kika in här nån gång ibland
    Okej ja det håller jag med om
    Men då kan vi hålla kontakten via mail
Svar på tråden Vi som gifte oss i slutet av Juli del2