• Brud28

Vi som gifte oss i slutet av Juli del2

Fortsätter våran tråd här efter som den andra är stängd

• Svar på tråden Vi som gifte oss i slutet av Juli del2
  • Pyron

Wohooo, nu är jag Pettersson på riktigt.
    Nu är det endrat på skatteverket.
    Snart kommer nog papper om att ändra körkort.

Ska kolla på bilderna senare.

• Brud28
    Pyron skrev 2008-08-14 18:37:06 följande:
    Wohooo, nu är jag Pettersson på riktigt.Nu är det endrat på skatteverket.Snart kommer nog papper om att ändra körkort.Ska kolla på bilderna senare.
    Skönt att det är ordnat

Vad ska ni göra i helgen då?
  • Pyron

Helgen, ja jag vet inte riktigt.
    På fredag kväll ska vi på fiolkonser.
    Jeppe är på fiol-läger, han bara älskar det. Han säger att nästa år så vill han sova över där.

Sen har jag ingen aning. Vi hoppas på fint väder så att vi kan måla och fortsätta att bygga.

Ni andra då?

• Pyron

Vilka underbara bilder.
    Du är ju hlet underbart vacker.

Jag har en liten undran.
    Hur har dom gjort så bilderna blir på det sättet, sådär så att man ser en bild i taget och klickar lätt vidare till nästa?

• furillen

tack! va snällt

eh.. har tyvärr ingen aning hur det är gjort. jag är helt datorinkompetent... och killen som gjorde sidan jobbar med mjukvara så han är liksom proffs.

jag har en kompis från göteborg som ska bo hos mig i helgen. ikväll ska han på date så jag ska ha lite tjej-middag och sen får vi se. tar det lite som det kommer. ska hjälpa pappa att styla hans etta som ska upp till försäljning, han har tyvärr ingen smak..

• Brud28

Jag ska också ha tjej middag här i kväll maken får hitta något annat att göra

Kul att styla upp en lägenhet!

Pyron,
    Roligt att din son tycker det är så kul med fiol läger

• Veronika Brith
    furillen skrev 2008-08-14 12:17:18 följande:
    hej!en av våra gäster har gjort en hemsida till oss med massa av hans och några andra gästers bilder! världens bästa överraskning! kika in om ni vill!tinyurl.com/astrid-martin
    Du var sååååå fin!
  • furillen

Veronika Brith skrev 2008-08-15 13:25:22 följande:

Du var sååååå fin!
    tack!
  • Pyron

Låter som om ni har en rolig helg.
    Nu har jag varit på konser. Det var helt underbart.
    Det var barn som hade spelat ett år och enda upp till barn som spelat i 7 år. Det var fioler, altfioler, basfioler mm mm. Jag har ingen aning om vad allt heter.

I morse när Mannen skulle lämna Jesper på lägret hann han knapt stanna bilen innan Jeppe ropar: Hej då pappa nu klarar jag mig.
    Skönt att det inte var jag som lämnat, jag är lite mer hönsig än så.

Nu ska jag lägga lla barn, sen ska jag ut och måla. Vi kommer aldrig bli klara.

Svar på tråden Vi som gifte oss i slutet av Juli del2