• Brud28

Vi som gifte oss i slutet av Juli del2

Fortsätter våran tråd här efter som den andra är stängd

• Svar på tråden Vi som gifte oss i slutet av Juli del2
  • Brud28

Tråkigt att du inte är nöjd med bilderna!!
    Det är ju tur att gästerna hade lite fina bilder

Mitt namn var ändrat på Tisdagen veckan efter vigseln!
    Då fick ett brev från skatteverket där det stod att det var ändrat.

Konstigt att det tar sådan tid för era att bli ändrade?!

• Pyron

Jag har mailat idag angående mitt efternamn, få se om jag får nåt svar imorgon.

• Brud28

Hur har de gått med era efternamn?

Skickade in 150 bilder för framkallning idag, ska bli så kul att få hem dom om någon vecka!

• tvåblå

har inte heller fått nytt efternamn, men ringde till skatteverket i måndags och de hadde fått vigselbeviset från prästen så det var pågång men hon jag bratade med skulle se till att de skyndade på. skulle känna skönt att man kunde börja fixa med alla ändringar av tex. nytt körkort mm. snart!

• Brud28
    tvåblå skrev 2008-08-13 17:57:35 följande:
    har inte heller fått nytt efternamn, men ringde till skatteverket i måndags och de hadde fått vigselbeviset från prästen så det var pågång men hon jag bratade med skulle se till att de skyndade på. skulle känna skönt att man kunde börja fixa med alla ändringar av tex. nytt körkort mm. snart!
    Ja verkligen! Jag måste haft riktig tur som fick de ordnat så snabbt!
  • Pyron

Har mailat skatteverket men inte fått något svar.

• furillen

har inte hört nåt om eftrenamnet än... men har inte heller kollat. antar att det sköts av sig själv liksom. känner ingen direkt stress. fast det hade ju iofs varit skönt att fixa klart alla nya handlingar innan jag börjar jobba.

• furillen

hej!
    en av våra gäster har gjort en hemsida till oss med massa av hans och några andra gästers bilder! världens bästa överraskning! kika in om ni vill!
    tinyurl.com/astrid-martin

• Brud28

Helt underbara bilder ju!
    Gud så fin du var!!

Måste verkligen vara kul att gästerna ordnade med en sådan sida

• furillen

tack! ja, det var så himla fint gjort!

Svar på tråden Vi som gifte oss i slutet av Juli del2