Vi som gifte oss i slutet av Juli del2
Fortsätter våran tråd här efter som den andra är stängd
Fortsätter våran tråd här efter som den andra är stängd
hej petra och jessica
ja vill man göra "drömresan" rusar det lätt iväg kostnadsmässigt. vi önskade oss resepresenkort i bröllopspresent och fick ihop 10 000:- i presentkort och kontanter, vi ska försöka ha det som total budget (minus fickpengar då). så det blir antagligen en veckas sista minuten nånstans men både flygstol och hotell inkluderat. inte det mest fancy men det enda vi har råd med just nu. vill mest bara få chansen att spendera lite tid tillsammans! jessica, har ni aldrig funderat på en egen smekmånad och barnvakt åt barnen? såklart mysigt med familjesemester men är ni inte sugna på egentid? bara nyfiken
festen var rätt kul, fast jag var superttrött. men stannade ändå till kvart i 2 då jag kom på att jag gått upp 22 timmar tidigare så då åkte jag hem. sprang på några folk som jag jobbat med men inte sett på länge så det var trevligt. fast annars är jag rätt dålig på mingel-fester där man inte riktigt är vän med nån utan bara kollegor. och allt jobb-raggande.. fast det var kul att träffa folk med samma yrke som jag för de träffar man ju aldrig annars. kul att prata lite. fast några av dom kändes verkligen som "the cool kids" så jag kände mig lite som en tönt. en väldigt trött sån
idag är jag bara hemma och kollar tv och tvättar. blir nog en tidig kväll.
hur är era helger?
Hej Astrid och Petra
Jo, vi har funderingar på det oxå. Och då funderar vi på egypten. pyramider marknader ökenfärder.
Så det blir nog det istället.
Sen får vi spara och åka till thailand om en massa år.
jessica, glömde ju kommentera! superfin frisyr! (nya bilden alltså )
Jag har varit barnvakt hela dagen och kom precis hem.
Maken är hos en kompis och dricker öl, då vet man aldrig när han kommer hem
Smart att önska sig resepresentkort!
De hade man ju så klart gjort om man kommit på de i tid
Tack, Astrid
De pengarna som vi fick har vi satt in på ett fondkonto.
Fredrik gick över till grannen med flytande alvedon, det tog en halvtimma, han blev bjuden på öl och lite wiskey.
Hoppas ni får en härlig fortsatt trevlig lördag.
Har blivit lite ändringar i resplanerna!
USA blir framskjutet ett tag, i stället blir det Skottland och Glasgow i mitten av Oktober
Vi gillar inte att åka på solsemester någon av oss, så Skottland ska bli jätte roligt att åka till!
Åhhh skottland är sååå fint.
Har varit där för typ hundra år sen.
Jag var där med min a scouter, vi hade en buss och åkte runt och tittade och tältade.
En av de bästa resor jag varit med om.
Nu håller jag på och förbereder det sista innan skolan imorgon. Jag är jättenervös.
Det är ju ca 10 år sen jag gick i skolan sist och då var det folkhögskola, hur mycket tryck och krav hade man där???? inte mycket.
Åhhh vad roligt det är med digi-scrap.
start25okt.blogg.se/brollopsbilder/2008/august/barnen.html
nu är mitt namn också ändrat
ringde skatteverket idag och de sa att de skickat ut ett brev den 20:e men det har inte komnmit fram än
fast jag fick blankett från vägverket om nytt körkort idag.