• Brud28

Vi som gifte oss i slutet av Juli del2

Fortsätter våran tråd här efter som den andra är stängd

• Svar på tråden Vi som gifte oss i slutet av Juli del2
  • furillen

åh vad kul!! vi ska också boka. det blir nog direkt när martin kommer hem. tänkte köra på en veckas sista minuten. har kollat lite runt medelhavet, kanske grekland, italien eller kroatien. nu har det börjat dyka upp portugal också, någon som varit där? lite nyfiken...

• Brud28

Jag har inte varit där men min syster har det.
    Och hon tyckte att det var bra där faktiskt!

• Pyron

Hej

Det var ett tag sen. Jag jobbar så mycket så när jag väl är hemma så är det barnen som gäller och sen så i säng.
    Just nu jobbar jag mer än heltid, så jag är helt slut.

Tack-kort har vi inte skickat ännu.
    Jag ska lägga upp alla bilderna på nätet och skriva med den adressen på tack-kortet så man kan gå in där och kolla.

Resa funderar vi just nu att den ska gå till thailand ca 2 veckor med barnen. Men vem vet, det kanske slutar med en tur ner till tyskland och hem.... Ha, Ha. Nä nån stans ska vi nog komma.

Fick papper idag om nytt körkort, härligt.

Hoppas att allt är underbart med er.

• furillen

hmm.. jag har fortfarande inte hört nåt om namnbytet...

• Brud28

Låter härligt med Thailand!

Förstår att du är trött om du jobbar mer än hel tid!
    MEn nu börjar väl skolan snart?

Furilen, konstigt att du inte hört något om namnbyte?
    Du får nog ringa och kolla det!

• Pyron

Fick veta att det är helt ok att åka till thailand på sommaren oxå, även om det är deras regnperiod så regnar det inte mycket endå.
    Det kommer att gå på ca 55 000 för hela familjen i 2 veckor. Så just nu saknas bara hälften av det beloppet.
    Men vi vill dit, går det att spara så mycket på ett år, när man pluggar och renoverar huset??? jag tror inte det, vi får nog tänka åt nåt annat håll.

Nu är det fredag. Vad ska ni då göra i helgen?

Jag ska på kalas på lördag kl 2. annars hoppas vi på fint väder så att vi kan fixa med huset... Tråkigt....

Furillen vad har hänt med din bild?

en sak till jag tänkt på:
    Jag heter Jessica.

• furillen
    va gulligt formulerat! jag heter astrid.
    hmm.. vet inte vad det kan ha varit med min bild, har inte sett nåt.. såg den konstig ut?

thailand är helt grymt!!!! jag hade nog kunnat tänka mig att åka dit varje semester resten av mitt liv. det går bara inte att tröttna på. hoppas ni kommer iväg!

jag ska snart iväg på en fest, en firma som firar 10 år. festen är på en båt på djurgården. det kan säkert bli kul. fast jag är rätt trött... gick upp vid kvart i 4 imorse för att jobba. imorgon är jag ledig så det blir nog en väääldigt lugn dag. sen söndag jobbar jag igen.
  • Pyron

Vilket fint namn du har.
    Det var ett rött X. som om du tagit bort bilden.
    Nåja, nu är du på plats igen.

Hoppas du får kul på festen, trots tröttheten.

• Brud28

Och jag heter Petra

I dag ska jag vara barnvakt åt min mans två brorsöner de är 6 och 4 år och är hur gulliga som helst

Hoppas du hade roligt på festen Astrid, fint namn du har!

De är jobbigt att det är så dyrt att resa, vår resa kommer gå på närmare 40 000!

Svar på tråden Vi som gifte oss i slutet av Juli del2